czwartek, 26 kwietnia 2012

Wiosenna zieleń.))


         






 Kocham zieleń a ta wiosenna jest szczególnie piękna , jasna i soczysta.

Wracając więc pieszo  z ośrodka zdrowia gdzie robiłam sobie badania , które miałam zlecone prawie dwa miesiące temu - zwlekałam gdyż nie lubię ogromnie takich wizyt  - napawałam swoje oczy tym zbawiennym dla nich kolorem wiosny, która nareszcie czyni pięknym nasz krajobraz  .

Zabrałam ze sobą aparat by mieć lepsze zdjęcia ale , jak ostatnio często mi się zdarza pamięć została w drukarce. Musiałam więc użyć komórkowego aparatu , który mój sonny ericson ma nawet nie najgorszy.




 I tak zarejestrowałam to co widziałam idąc.












A niebo było obłędnie niebieskie.



2 komentarze:

  1. A ja po powrocie do domu po zaledwie 5 dniach, niemal nie poznałam okolicy! Wszystko zaszalało, zazieleniło się - jak u Ciebie;-)
    Pozdrawiam;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to właśnie ta pora , w której wiosna nabiera tempa wprost niesamowitego.)))

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.