sobota, 7 lipca 2012

Kolejna sesja zdjęciowa z udziałem piesków.)

Dober



Lubię robić zdjęcia naszym pieskom, które już mają czwarty miesiąc i fajnie rosną ,i świetnie się rozwijają.
Zostały nam jeszcze cztery szczenięta z ośmiu jakie miała nasza Sunia .
Ostatnio nowy dom znalazł ulubieniec córy Misiu.
Mamy z nimi wiele problemów , a tak faktycznie ma je mój mąż , gdyz ich zabawy sprawiają , że ogród staje się pobojowiskiem, ale już , już na ukończeniu jest dla nich ogrodzenie by mogły swobodnie się czuć i nie biegać wszędzie gdzie tylko mają chęć.

Z drugiej strony dają nam wiele radości aż szkoda, że za chwile będą dorosłe i zmienią się, jak to się stało z ich mamą.

Doba  i Kreska

Kreska

Dober i Kreska

                      O proszę jaka bezwstydnica, jak zobaczyła aparat od razu pokazała swoja krasę.

Doba  ziewa , znudzona.

Doba

Doba

Mila

                                                                               Dober

6 komentarzy:

  1. fANTASTYCZNE ZDJECIA PIESKOW !
    A I SAME PIESKI SA KOCHANE !
    mOC POZDROWIEN!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, pisałaś dziś o zdjęciach, to pozwól, że skomentuję kilka Twoich i coś Ci podpowiem. Mam nadzieję, że nie weźmiesz mi tego za złe. Usuń potem te komentarze, jeśli chcesz:-)

    Zobacz na zdjęcia piesków, najlepsze są, a wręcz świetne, dwa: Doba ziewa i to z Dobą 3 od dołu (to jest super!) i to w dużej mierze dzięki temu, że fotograf schylił się do poziomu oczu zwierzęcia- to bardzo dobry zwyczaj w przypadku fotografowania zwierząt: kucnij, połóż się, schyl i rób zdjęcia z ich perspektywy - to pierwsza rada:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu za te ocenę.Każde słowo jest cenne dla mnie gdyż ja przecież raczkuję w tych sprawach .

      Usuń
  3. Piękne zwierzaki! ja mojemu też często robię sesje fotograficzne:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostały nam tylko dwa. Resztę musieliśmy rozdać.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.