poniedziałek, 2 lipca 2012

Odpust .)


Wczoraj byłam z pielgrzymką z akcji katolickiej mojej parafii , w której od jakiegoś czasu biorę udział  , w Tuchowie na odpuście u redemptorystów.
Odpust tam trwa 7 dni i to był jego pierwszy dzień.
Z pielgrzymką przybyła akcja katolicka z całej diecezji tarnowskiej .
Jak to przy odpuście oprócz uroczystości eucharystycznych mnóstwo kramów .
Niestety nie zabrałam aparatu więc tych kilka zdjęć zrobiłam aparatem z komórki toteż nie są najlepszej jakości.


 Cudowny obraz Matki Boskiej Tuchowskiej.
 Wieczorne zasłanianie obrazu.


 Obraz zasłonięty.





 Kramy w blaskach zachodzącego  słońca.
 


 Wśród różnorodnej oferty nie może zabraknąć takich jak pamiętam jeszcze z dzieciństwa odpustowych cukierków  wyrabianych z cukru z dodatkiem różnego nadzienia.













6 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki serdeczne za ten post. Dawno nie bylam w Polsce i mozliwosc zobaczenia Cudownego Obrazu byla dla mnie wielkim przezyciem...
      Moc serdecznych pozdrowien sle !

      Usuń
    2. Miło mi, że mogłam Ci sprawić trochę przyjemności .)

      Usuń
  2. Witam, cieszę się, że na blogu znalazłam Tuchowiankę:)Pozdrawiam ciepło i zapraszam też do mnie!
    http://jedenusmiech25.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z zaproszenia skorzystam chociaż nie jestem Tuchowianką, a Czchowianką. To mój luby jest z Tuchowa.

      Usuń
    2. Kiedyś już byłam na Twoim blogu a dzisiaj dodałam go do blogrolla, by częściej zaglądać.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.