czwartek, 27 września 2012

Jesień w kolorze czerwonym.)



              Czytając post na blogu A(QRA)TNIE  dowiedziałam się o fajnej zabawie jaką ogłosiła  Ania na swym blogu HOME SWEET HOME .

Przyłączyłam się chociaż może zbyt późno, ale co tam post jest i już . 

Pobiegałam z aparatem po ogródku , w którym teraz króluje czerwień i zrobiłam kilka zdjęć.

I oto mój czerwony, jesienny post.





Pelargonia czerwona





 i






czerwone jabłuszko pełne snów.





Jesienne , czerwone róże 



                  i







mnóstwo czerwonych cynii, które w tym roku zdominowały ogród.


A na cyniach trochę leniwe już trzmiele, które z lubością raczyły się nektarem.


I jeszcze moja jesienna biżuteria w kolorze czerwonej jesieni.

 




5 komentarzy:

  1. nie za późno ,nie:)))) piękna czerwień...a cynie cudowne:))dawno nie miałam ich w swoim ogrodzie:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.My z mężem, który głównie się zajmuje ogrodem uważamy, że cynie sa idealne do ogrodu, gdyż długo można cieszyć się ich uroda.) )

      Usuń
  2. Piękne czerwone,jesienne kwiaty!!!A biżuteria też wspaniała!!!
    Dziękuję, że do mnie zajrzałaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również dziękuję za rewizytę i witam Cię wśród społeczności mojego bloga. Spodobało mi się u Ciebie bardzo więc będe częstym gościem.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.