sobota, 6 października 2012

Jesienne obrazki.)










7 komentarzy:

  1. Cieszę się,że trafiłam w sieci na Twojego bloga,pozwolisz,ze będę wpadała od czasu do czasu,bo tak przyjemnie u Ciebie.A ostatnie zdjęcia nastroiły mnie tak trochę nostalgicznie,bo przypomniały mi ,że nie tak dawno ja tez robiłam podobne zdjęcia będac u mamy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, że będziesz wpadać może tylko radować moje serce, więc wpadaj a ja się będę cieszyć.
      Załączam pozdrowienia z mokrej dzisiaj Małopolski.)

      Usuń
  2. A w mojej Małopolsce jeszcze nie pada,ale cos pochmurno.Jadąc do mojej mamy w odwiedziny przejezdżam przez Czchów,wiec te niektóre miejsca pokazane na Twoim blogu są mi bliskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To pewno w sądeckie strony?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Moja mama to aż świętokrzyskie.

      Usuń
  3. Już samo oglądanie Twoich zdjęć niesamowicie relaksuje, a co dopiero być tam naprawdę! Piękne fotki :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.