sobota, 20 października 2012

O lesie i nie tylko.)



Ranek sobotni był mglisty, cały świat zasnuty był szarą, wilgotną, październikową mgłą.





Po wyjściu z domu zauważyłam ot taki misterny efekt pracy  pająka, który po rozsnuwał swoje nitki wokół barierki.



 I tym razem wybraliśmy się z mężem do lasu na grzyby, było dość wcześnie więc w lesie jeszcze ścieliła się szarość , gdyż  słońce dopiero co zaczęło  rozsyłać swoje jasne, świetliste promienie.




Grzybów niestety było niewiele, ale za to natrafiłam na okazałego muchomora, którego obfotografowałam.





Gdy wyjeżdżaliśmy z lasu, żegnał nas już pełnym słońcem.


Tym razem grzybobranie zakończyło się fiaskiem, ale za to zażyłam ruchu i dotleniłam płuca , a to najważniejsze.

6 komentarzy:

  1. Muchomorek w centki... mnie ktos doswiadczony (w zbieraniu grzybow = stary grzybiarz) uczyl, ze dorodnz muchomor o czerwonym kapelusiku (w te biale centki) to dobry znak dla grzybiarza, nalezy tylko dokladnie przeszukac najblizsza 3 metry (w kregu) i z pewnoscia znajdzie sie prawdziwka. Oba grzyby... albo lubia wzajemne towarzystwo, albo miejsca, albo glebe, albo naslonecznienie czy tez cien :) czyli ... lubia :) swoje towarzystwo :)))
    Grzybowo, mgliscie (śrezogowo) pozdrawia Echo i podwaja echem
    Ps. Tutaj mgła nazywa sie 'sumu'. Wpisz sobie slowo w wyszukiwarke, wybierz foto - znajdziesz zdjecia z 'sumu' zarowno w tle jak i w pierwszym planie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, rozglądałam się, ale prawdziwka nie było.
      Fajni się ta fińska mgła nazywa.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. W lesie o tej porze roku jest po prostu cudnie. Rzadko tam zaglądam, ale tej jesieni już trochę to nadrobiłam i myślę, że na tym nie koniec.)

      Usuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia, w rzeczywistości musi być tam jeszcze piękniej! Fotografia z pajęczyną jest super!!!
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za odwiedziny i nawzajem życzę, ale prognozy na druga połowę już nie najciekawsze.))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.