sobota, 10 listopada 2012

Jesienne widoczki.)


          Dzień dzisiaj zaczął się pięknie, słonecznie. Słońce rozświetliło ogałacany z liści ogród.





       Później wybrałam się na szybki spacer połączony z zakupami  i zrobiłam trochę widoczków z mojej okolicy.
       To widok na basztę  - pozostałość po zamku w Czchowie.

       A tu szkoła podstawowa, kościół parafialny i kościółek św. Anny .Na cmentarzu jeszcze pięknie, kolorowo.


         Liście tańczą dzisiaj na wietrze i zaścielają wszystko wokół.



                I widziany z drogi lasek na naszych górkach.



                       A to dąb na rynku.Potężny - prawda?


7 komentarzy:

  1. Czchow tak niedaleko Tarnowa...czuje,jakbym odwiedzila znane sobie strony....
    Zdjecia fantastyczne, dzieki za wycieczke ,Natanno!
    Serdecznosci sle mnostwo!

    OdpowiedzUsuń
  2. I chciałoby się do lasu,a tu deszcz pada i pada dzisiaj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiatr i deszcz już zrobił spustoszenie ogałacając drzewa i aura niestety listopadowa.)

      Usuń
  3. Drzewo 'Dab' - podziwiam wielkosc, rozlozystosc, cien roztaczajacy latem, ilosc opadnietych zoledzi :). Szkoda, ze jednak nie pamietam, nie kojarze go z Twoim miasteczkiem, natomiast ruiny zamku owszem. O ile mnie pamiec nie myli to na trasie od do jest wiecej takich resztek starych budowli :). Dlugie cienie sa urocze :) tak jak 'echa':).
    Ja ostatnio podziwiam 'spektakle kolorystyczne' na niebie: wczoraj goscily: turkozy, roze i szaro-niebieskie. Szkoda, ze zwykly aparat fot. nie potrafi oddac ich faktycznego piekna i dynamiki ... choc staralam sie utrwalic cos co z czasem umknie pamieci wzrokowej.
    Jesiennie/zimowo pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wstyd przyznać, ale dopiero w tym roku "zobaczyłam", trzy dęby królujące w mieście.Ten na rynku, drugi koło szkoły, do której chodziłam i trzeci poza rynkiem ale w innym kierunku niż szkoła.
      W tym roku jakoś szczególnie na nie zwróciłam uwagę zastanawiając się
      jakie były wtedy gdy chodziłam do szkoły bo być już musiały raczej.
      Niebo bywa kolorystycznie fantastyczne.
      Pozdrawiam serdecznie.)

      Usuń
    2. Jesień na Twoich fotografiach jest przefajna,tak pełna barw,właśnie dlatego bardzo lubię te porę roku.....

      Usuń
    3. Dziękuję, to dla mnie niezwykle miłe słowa.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.