środa, 5 grudnia 2012

Zimowa szata i zimowa piosenka.)



                    Zmieniałam wystrój bloga czytelniczego i potrzebne było mi zimowe zdjęcie. I to właśnie zdjęcie naszej baszty w zimowej szacie, która kiedyś była częścią zamku Czchowskiego, jednego z wielu zamków nad Dunajcem posłużyło mi do tego celu. Zdjęcie zrobiłam dzisiaj.
Jak na razie śnieg się trzyma, gdyż noce są mroźne.





Zaglądającym do mnie dedykuję zimową piosenkę w  wykonaniu znanej kiedyś piosenkarki Renaty Danel. Dzisiaj pewno niewiele osób o niej pamięta a jeszcze mnie ją zna.



3 komentarze:

  1. Dziękuję za piosenkę :) Miło było przypomnieć sobie Renatę Danel...i młode lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja o niej zupełnie zapomniałam i dzisiaj szukając piosenki o zimie znalazłam ten clip i nazwisko wydało mi się znajome i wtedy przypomniałam ja sobie.)

      Usuń
  2. W taki piękny zimowy nastrój wprowadziłaś nas tą piosenką.Pamiętam ją i zaraz sobie ściągnę do mojego albumu,którego będę słuchac przy przygotowaniach świątecznych.Jak dawno nie słyszałam tej piosenki...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.