poniedziałek, 4 lutego 2013

Kwiaty na tle okna, za którym nie ma już śniegu.)


             Śnieg za oknem zniknął, brak jest tylko słońca, które dzisiaj tylko raz z poza chmury wyszło rozświetlając i ogrzewając okna , na których budzi się wiosenne życie .
Po raz pierwszy od trzech lat, skuli mego lenistwa, gdyż nie rozsadziłam w odpowiednim  czasie cebul, zakwitnie mi w tym roku hipperastrum. Nie bardzo pamiętam już jak wygląda.
Jak w tym  w tym roku wreszcie porozsadzam cebule będę ich mieć kilka.

Storczyki kwitną od wiosny ubiegłego roku a już wypuściły nowe pędy kwiatowe. Ale jest ich w doniczce chyba 5 sztuk. Nie rozsadzam ich, gdyż tak pięknie się komponują.


A za oknem zrywa się wiatr i jest nieprzyjemny ziąb.

5 komentarzy:

  1. piekne storczyki...mój p przerwie ma piekne pąki..czekam az zakwitnie:))

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie pogoda zbliżała się do wiosennej a tu nagle wczoraj śnieg :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze będzie różnie.
      Załączam serdeczności z Małopolski.)

      Usuń
  3. A u mnie jeszcze tyle śniegu.I wcale nie zamierza znikać.Słońca tez nie widać.A mój storczyk stoi w miejscu puścił niby pąka i zatrzymał się..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może trzeba go dożywić. Moje kwitną od ubiegłego roku, ale tym razem je solidnie dożywiałam. Pojawiły się u nich również nowe pędy kwiatowe.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.