piątek, 22 lutego 2013

Za oknem zima, a na oknie amarylisowy początek wiosny.)



        Za oknem znów biała zima Śnieg sypie już od wczoraj, to podobno wina niżu ukraińskiego, który przyniósł opady śniegu i niestety zimno. Wygląda to pięknie, szczególnie wieczorem, gdy śnieg się skrzy, ale już tęskno do wiosny.
     U mnie pierwsze oznaki wiosny na oknie już mam, gdyż rozkwitł się pierwszy z trzech pąków mojego hipeastrum.

                          A tak wygląda historia jego rozkwitu .








   Czekam na dwa następne kwiatuszki, z pąków, które ładnie już teraz jednakowo rosną.

2 komentarze:

  1. Zachwyciłam się twoim kwiatkiem. Cudny. U mnie wytrzymują tylko kaktusy. Nie mam ręki do kwiatów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby, jak się okazuje rękę do kwiatów mam, ale trochę je zaniedbuję, dlatego też ten amarylis mi przez dwa lata nie kwitł i w ogóle wymaga rozsadzenia i wreszcie może w tym roku to zrobię.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.