sobota, 9 lutego 2013

Zimowe obrazki z mojej miejscowości.)












8 komentarzy:

  1. Pięknie. Mamy to szczęście,że możemy obserwować prawdziwe pory roku. Jest typowa jesień, zima, urocza wiosna i pełne ciepła lato. W Hiszpanii w zimie można leżeć na plaży. Wiele tracą. Jesteśmy szczęściarzami. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kazdy klimat ma swoje uroki...Dla tych,co nie lubia zimy , cieple kraje sa rajem....a zdjecia sa wspaniale...Pieknie ujelas urok Czchowa..
    Pozdrawiam Cie serdecznie Natanno !

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dosypało śniegu tydzień temu, ale ja już chcę wiosny. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś i pozostaniesz na dłużej.
      Dziękuję również za zaproszenie.)

      Usuń
  4. U mnie też jeszcze zimowo,ale ciesze się ,bo dach został już uwolniony od tej masy śniegu,która ciążyła mu chyba okrutnie.A z jaka siłą buchnęła na ziemię...a tam jeszcze dużoo...niestety tej białości śnieżnej.No, ale przeciez mamy zimę .W lutym czyli jak najbardziej na miejscu.Oby tylko wiosna przyszła na czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zaobserwowaliśmy z mężem wiosna przychodzi przed Wielkanocą, a tym razem jest ona wcześniej więc może i wiosna będzie wcześnie.)

      Usuń
  5. Dobrze tym, którzy mają taką fotogeniczną okolicę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.