wtorek, 19 marca 2013

Ptaki lubią kąpiel.)



        Zima, zima, zima. Słońce znów się na nas obraziło i na polu ponuro i ziąb. Wczoraj jednak było troszkę przyjemniej i zrobiłam przez okno kilka zdjęć różnym ptaszkom, które zawitały pod okno by zażyć kąpieli w bajorku wodnym, które powstało wskutek topnienia śniegu i wyrzucanej wody przez rynnę. Biedactwa..Wszędzie dużo śniegu a one też już tęsknią do wiosny, która ani myśli nadejść.

 Zdjęcia nie są najlepszej jakości, ale cóż, trudno.

















I teraz tez się przejaśnia, więc chociaż jest wietrznie możę będzie w miarę przyjemnie.

Może ktoś pomoże w  poznać pozostałe ptaki, które pokazałam.

9 komentarzy:

  1. Ja rozpoznalam tylko sikorki i szpaki, a ten kolorowy ptaszek tez chcialabym wiedziec jak sie nazywa.AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu za wizytę.
      Szpaki, a co dopiero je oglądałam w internecie, a nie rozpoznałam.
      Ładne są te szpaki.

      Usuń
  2. Ale dużo ptaszków do Ciebie przyleciało....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ptaszki od gory:
    - sikorki bogatki
    - czyżyk
    - szpaki
    - sikorka modra i kulczyk
    - zięba
    - znowu szpaki
    - chyba bogatka ;)
    - czyżyki
    - szpaki
    - znowu sikorka modra
    Pozdrawiam :) Justyna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie dziękuję, gdyż nie musiałam szukać.)

      Usuń
    2. Wszystko się zgadza, tylko na zdjęciu z modraszką jest nie kulczyk, a czyżyk (samiczka). A zawzięcie się kąpiąca sikora to modra, nie bogatka. Niezła różnorodność gatunkowa przy jednej kałuży :)

      Usuń
    3. Nawet nie myślałam, że tyle różnorodnych ptaków w mojej okolicy przebywa, ale ich śpiew od wczesnego rana do popołudnia jest tego potwierdzeniem.)

      Usuń
  4. biedne ptaszki, ja także dokarmiam swoje na balkonie w karmniku, są chwile, że przylatuje ich kilkadziesiąt np. dzwońców, są urocze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ptaki już przygotowane do wiosny a tu zima nie odpuszcza.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.