poniedziałek, 11 marca 2013

Zwiastuny wiosny i kilka fotek z mojej zachmurzonej i deszczowej miejscowości.)



        Miałam dzisiaj kilka załatwień więc musiałam wyjść z domu mimo deszczu, który nas dzisiaj nawiedził.
Na polu mamy, jak w listopadzie. Szaro, ponuro i wilgotno. Chodzę pieszo więc miałam  okazję zrobić kilka fotek, chociaż na razie nie ma co fotografować. Jednak kilka dni temu zauważyłam, że w pewnym ogródku, gdzie wiosna przychodzi wcześniej niż u nas, gdyż  jest w pięknie nasłonecznionym miejscu położony, zakwitły przebiśniegi więc nadarzyła się okazja je pokazać. Oczywiście, jak zwykle aparat został w domu więc zdjęcia zrobiłam komórką stąd niestety nie są dobrej jakości.

 To pierwsze sygnały wiosny w mojej miejscowości, której szybko jednakże  nie ma się co spodziewać.






Przy okazji znów zrobiłam kilka zdjęć mojej  miejscowości w ten pochmurny dzień.
 







                            I jeszcze kropelki deszczu, których dzisiaj pełno na drzewach i nie tylko.




  A na zakończenie w związku z połączeniem blogów kilka moich wytworów. Tym razem są to korale.







8 komentarzy:

  1. Kwiaty na zdjęciu to przebiśniegi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że przebiśniegi. O nich myślałam, a napisałam co inne. Dziękuję - poprawiłam.)

      Usuń
  2. Gratuluję upolowania przebiśniegów. Ja też wybrałam się na łowy, a tu nic. Ale wiem gdzie zawsze wschodzą krokusy. Muszę się zaczaić. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niby w jednej miejscowości i to w niedalekiej odległości, ale znaczenie ma miejsce. Tam mimo braku słońca jest cieplej niż u mnie w dolinie Dunajca.)

      Usuń
  3. Ale masz fajnie. U mnie 15 cm białej wrednoty leży :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też cały czas zapowiadają, ale może jednak go nie będzie.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.