poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Migawki z wczorajszego spaceru a w nich dolina Dunajca i mój dom.)



      Wczoraj mimo nie najlepszych prognoz pogoda była cudna, słonecznie i ciepło więc wybraliśmy się rodzinnie po południu na dłuższą wędrówkę po okolicach naszej miejscowości. Mieszkamy w dolinie Dunajca więc okolice to teren pagórkowaty i nieźle  się zasapałam, gdyż kondycja po zimie u mnie ma
marniutka.

 Dzisiaj pierwsze cztery zdjęcia ukazujące dolinę, w której mieszkam.  Przejrzystość powietrza mimo ładnej pogody nie była jednak najlepsza co wpłynęło na jakość zdjęć.

                                          
                                            Na pierwszym zdjęciu w dali widać zakole Dunajca. 

  
            
                          Tu mieszkam, mój dom to najniższy budynek w pierwszym kompleksie zabudowań.


                                                       
                                                         Na tych zdjęciach dolina Dunajca.


6 komentarzy:

  1. Ja cię kręcę to mieszkasz niedaleko mojego ulubionego miejsca wypraw wakacyjnych, Krościenka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani blisko, ani daleko, ale na trasie Kraków - Zakopane, przez Nowy Sącz i Krościenko, Szczawnicę.)

      Usuń
  2. Mieszkasz w cudownej części Polski. Ja od około 20 lat prawie większość wakacji spędzam na wędrówkach po tych okolicach. W tym roku wybieram się do Szczawnicy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Ładnie jest tu gdzie mieszkam ale do Szczawnicy trochę kilometrów mam.
      Załączam pozdrowienia.)

      Usuń
  3. Ale cudne widoki! Mieszkasz naprawdę w pięknym miejscu!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I na dodatek niby na wsi, a jednak w mieście.
      Również pozdrawiam.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.