środa, 17 kwietnia 2013

Nasza czchowska baszta - pozostałośc po zamku w Czchowie.)



  W minioną niedzielę korzystając z chociaż trochę słonecznej pogody zrobiliśmy rodzinny spacer i wspięliśmy się na górkę, na której króluje na d szosą na trasie Kraków Krynica  nasza baszta obronna w stylu romańskim.
Baszta wraz z odrestaurowanymi częściowo murami obronnymi to pozostałość po  zamku w Czchowie, który był  jednym z  pięciu zamków nad Dunajcem.
Dzisiaj prezentuję kilka swoich zdjęć jakie zrobiłam w tym dniu.















4 komentarze:

  1. Jak ja lubię takie miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie jestem do naszej baszty przywiązana, gdyż to ona mi się ukazuje gdy dochodzę od domu do szosy.)

      Usuń
    2. I jak wracam do swojej miejscowości.)

      Usuń
  2. Zamek super. Zawsze go odwiedzam gdy jestem w okolicy. Zobaczcie jak wygląda z lotu ptaka: http://www.malopolska24.pl/index.php/2015/11/zamek-w-czchowie/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.