wtorek, 2 kwietnia 2013

Wspomnienie o Janie Pawle II.)

Dzisiaj wieczorem, o  21:37, wspomnimy kolejną  już rocznicę śmierci Jana Pawła II.


źródło


          

     Dla mojej rodziny 2 kwietnia 2005 roku  to dodatkowo pamiętny dzień, gdyż średni syn w tym dniu obchodził swoje 18-te urodziny.

       Jan Paweł II był  pod każdym względem wielkim człowiekiem, godnym naśladowania. Prawdziwą chlubą naszego narodu, którą pokochał cały świat mimo, iż przeciwników miał również wielu. Dzisiaj z pewnością odbędą się różne obchody  tej rocznicy, ale zastanowić się nam należy przede wszystkim  ile ze słów, które skierował, do nas i nie tylko,  w trakcie swego długotrwałego pontyfikatu pozostało w naszych sercach i czynach. I jak przełożyły się i nadal, wciąż  przypominane, przekładają  na nasze życie osobiste i społeczne.


        W mojej pamięci, jak pewno w pamięci innych Jan Paweł II pozostaje taki jak na górnym zdjęciu, człowiek pełen wigoru, siły i radości wewnętrznej o mocnym, dobitnym głosie, którego myślę  wszyscy słuchaliśmy z zafascynowaniem, ale również taki jak na dolnym zdjęciu - człowiek schorowany, pochylony i słaby,  a mimo to silny wewnętrznie, pokazujący światu, że siła tkwi nie tylko w młodości .



źródło



2 komentarze:


  1. Piękne słowa...Wczoraj w nocy oglądałam w telewizji film"Świadectwo" Mimo, że już kiedyś go widziałam, bardzo się wzruszyłam i łzy mi popłynęły. Dzisiaj wieczorem jest powtórka tego filmu:)
    Serdeczne życzenia dla syna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem również się wzruszam , gdy oglądam cokolwiek o Janie Pawle II, gdy widzę go z ostatnich lat życia. Trudno byłoby się nie wzruszyć.)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.