piątek, 24 maja 2013

Ogród i trochę biadolenia na pogodę.)



    Od kilku dni słoneczko nie świeci, a na moim blogu najchętniej odwiedzany jest post właśnie o słońcu - Pochwała słońca. Wprost wierzyć mi się nie chce, codziennie gros wejść na mój blog to zbiera właśnie ten post.
Ogród kwitnie i szkoda, że się zrobiło zimno, ponuro i mokro gdyż nie bardzo chce się do niego wychodzić, a kwiaty, które teraz kwitną niedługo przekwitną i trzeba będzie na nie czekać znów cały, długi rok.
Jedynie trzykrotka będzie kwitnąć do jesieni.





Jak widać na tym zdjęciu w tym roku bujnie rośnie kiwi. I nie tylko rośnie, ale zawiązało dużo pąków kwiatowych, więc jeżeli ta pogoda mu nie zaszkodzi będziemy mieć dużo owoców kiwi w tym roku. A jest pyszne. Mniejsze niż to w sklepach, ale pyszne.

6 komentarzy:

  1. Słońca nam brakuje, zwłaszcza że zima ciągnęła się w nieskończoność... ogród wygląda podobnie do mojego, piwonie, irysy, zieleń.. pięknie:) pozdrawiam i życzę słońca!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu - po prostu cudny masz ogrod, a pogoda sie nie martw - za chwile zaswieci sloneczko.AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zasługa mojego męża, ale słońca brak.
      Nastrój mi spada w takich dniach.

      Usuń
  3. Deszcz też jest potrzebny, to czas odpoczynku, niebawem znowu zaświeci słońce

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Dzisiaj jakby przebija się przez chmury, zobaczymy jaki dzień nam się rozwinie.)

      Usuń
  4. Ogród piękny i ten lila rododendron!
    Jak to dobrze mieć taką oazę spokoju.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.