sobota, 20 lipca 2013

Ciasto na niedzielę z malinami i o ogrodzie.)


      W ogrodzie dojrzewają już maliny a ja jeszcze mam pozostałości z ubiegłego roku w zamrażarce. Postanowiłam więc dzisiaj upiec z nimi ciasto. Szukając ciasta kruchego z malinami znalazłam świetny przepis na blogu moje wypieki . Przepis jest tu, a ciasto wyszło pyszne. Kruche i delikatne po prostu rozpływa się



w ustach. Rewelacja. Polecam przepis do każdych owoców.

A w ogrodzie oprócz nowych kwiatów




jest owocobranie i ja się uwijam jak mrówka od ponad tygodnia przy obieraniu porzeczek i ich przetwarzaniu. A tu  borówka amerykańska już też jest do zbierania i maliny jak pisałam na wstępie dojrzewają. A tu tylko moje ręce na to wszystko.

7 komentarzy:

  1. Mniam mniam az sie buzia cieszy na widok Twego ciasta siostra. Buzka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie w zamrażarce tez trochę owoców został z zeszłego roku,wykorzystam Twój przepis,a ja wczoraj upiekłam inne ciasto z przepisu mojej koleżanki Też dobre.Zazdroszczę tych porzeczek i borowek ogrodowych,Ja nie mam miejsca na takie krzewy i zostają mi tylko lesne i ....sklep

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki mężowi i jego zaangażowaniu mamy w ogrodzie prawie wszystkie owoce sezonowe. Tylko niestety moreli w tym roku nie będzie i jakoś śliwy węgierki nie rodzą chociaż mamy ich sporo.)

      Usuń
  3. Ja też mam zapas owoców w zamrażalce. Och mam ochotę na takie ciasto.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mrożę nowe, dzisiaj uzbierałam borówki amerykańskie i jutro będę mrozić. Będą do pierogów i do placka.

      Usuń
  4. Droga Natanno!
    Co do malw, to należy wysiać je w tym roku aby w przyszłym zakwitły.Cieszę się z Twoich odwiedzin.
    Przesyłam pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Malwy ... pamiętam je z dzieciństwa :-))))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.