środa, 14 sierpnia 2013

O samopoczuciu i o tym jak sobie chcę pomóc.)




         Lekka zmiana pogody a mój nastrój już się pogarsza wraz z pojawiającym się bólem głowy.
      Myślę od jakiegoś czasu o tym, że dobrze byłoby oczyścić swój   organizm ze złogów przy pomocy diety warzywno-owocowej, którą już kiedyś przeprowadzałam i bardzo mi pomogła likwidując już po trzech dniach silne bóle ramion. Teraz znów mi dokuczają te bóle a poza tym ogólnie mam atak reumatyzmu, ale jakoś ciężko mi się zmobilizować tym bardziej, że obydwie książki Ewy Dąbrowskiej wydałam z domu i nie mam przykładów na jadłospis.
Wprawdzie polega on na jedzeniu warzyw i owoców wyłącznie, ale przykładowe przepisy by nie zmuszały mnie do myślenia. Muszę sobie znów je sobie nabyć .

                                         
PRZYWRACAĆ ZDROWIE ŻYWIENIEM



 Książeczka propaguje leczenie chorób przez zastosowanie odpowiednich diet warzywno-owocowych i stosowanie krótkotrwałego postu. Autorka przedstawia kuracje oczyszczające organizm i opisuje liczne przypadki chorób wyleczonych tą metodą


 Ciało i ducha ratować żywieniem 


 Jest to cykl konferencji dr E. Dąbrowskiej na temat zasad zdrowego żywienia i leczenia chorób postem. W książeczce znajdziemy także przepisy diet warzywno-owocowych i sposobów wykonywania potraw. Autorka pisze: "Często jedynym ratunkiem współczesnego człowieka jest czasowe powstrzymywanie się od jedzenia czyli post... Istnieje jednakże niewielka grupa osób, które nie powinny stosować terapii postnych".

Myślę o diecie co najmniej dwutygodniowej, ale nie jest to takie proste jak by się wydawało jeść tylko warzywa gotowane lub surowe w surówkach i zupach a z owoców tylko jabłka i grapefruity. Muszę jednak nabyć książki i nastawić się pozytywnie. 

3 komentarze:

  1. Ja mam słabą wolę i nigdy mi się nie udało zastosować diety,zresztą wczesniej nie byla mi pootrzebna żadna bo zawsze spadałam do 51 kg,ale po czterdziestce,niestety sprzydałoby się

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta dieta to dla chorych jest bardzo dobra i w moim przypadku byłaby doskonała. Miast łykać prochy.

      Usuń
  2. Jak już mi podasz swój adres do wysyłki wygranej książki Joanny Chmielewskiej to jeśli będziesz chciała to i "Ciało i ducha ratować żywieniem" mogę pożyczyć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.