czwartek, 26 września 2013

Czapka dla mojej córy.

  
           Przed minioną zimą zaopatrzyłam się w różne włóczki z myślą, że wrócę do dziergania na drutach, ale nic z tego nie wyszło. Kupiłam córze włóczkę na gwiazdkę na czapkę i szalik  i wygląda na to, że mnie druga zima  na robieniu tego kompletu zastanie. Jak na razie jestem w trakcie czapki, która ma wyglądać tak:


                                    A na razie wygląda tak.


 Wzór pochodzi z Małej  Diany EKSTRA - zeszyt 5/11. 
Wysoki ściągacz i wzór perski. 
Muszę się mocno zmobilizować i robótkę wyciągnąć, by córka czapkę i szalik, który też ma byc tym wzorem robiony założyła już z początkiem zimy.
Obawiam się jednak, że łatwo nie będzie.

4 komentarze:

  1. Fason i wzór czapki bardzo ładny.
    Kolor też trafiony w 10.
    Trzymam kciuki abyś do nadejścia zimy zdążyła zrobić komplecik.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że wszystko jest fajne tylko koszmarne jest ubieranie oczek i stąd to opóźnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie również baaardzo podoba sie kolor. Córa się ucieszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś podobną, też w takim jakby fioletowym kolorze, ale Twoja jest ładniejsza:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.