wtorek, 1 października 2013

W Tatrach.





   Mnóstwo lat temu, gdy najstarszy syn miał 7 lat wędrowaliśmy przez Tatry od Wodogrzmotów Mickiewicza, przez Dolinę Pięciu Stawów do Morskiego Oka . Dzisiaj nie wiem czy już przeszłabym te trasę. Toteż korzystam ze zdjęć syna, który dwadzieścia lat później  czyli w ubiegłym tygodniu przeszedł tę trasę jeszcze raz robiąc zdjęcia.





























A jak góry to i  góralskie śpiewanie, które zawsze przyprawia mnie o przyspieszone bicie serca.



                                  

6 komentarzy:

  1. Kocham góry, kocham nasze Tatry...
    Kiedyś też chodziłam, myślę, że teraz nie byłoby łatwo...
    Zawsze pozostają zdjęcia i miłe wspomnienia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Tatry. Uważam, że to najpiękniejsze góry.
    Od pięciu lat, od wypadku na nartach i poważnym złamaniu nogi nie chodzę po górach.
    Zaliczam jedynie Doliny; Chochołowską, Kościeliska, Białki, Bystrej...
    Wybacz ale z zazdrością patrzę na wspaniale zdjęcia twojego syna.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, szkoda, że zdjęcia nie potrafią oddać tego ogromu gór...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te nie oddają, ale gdyby tak zrobić Tatrom zdjęcie u ich podnóża w Bukowinie Tatrzańskiej. Tam odczułam ich potęgę po raz pierwszy. W Tatry najlepiej wjeżdżać od tamtej strony.

      Usuń
  4. Tatry-byłam w Zakopanem a w Tatrach nie. Ale najważniejsza przyczyną było i jest to ,że kondycja u mnie kiepska ,a pochodząc z nizin raczej nie zakochałam się w chodzeniu po górach.Podziwiam Tatry ,ich piękno i szczerze podziwiam tych ,którzy są zakręceni na punkcie wspinaczek....A ja wolę tak pooglądać te piękne widoki i spędzić piękny czas przy słuchaniu góralskiego śpiewania,które bardzo lubię,nastraja mnie to bardziej optymistycznie do życia....więc dziękuję Natalio za tę przyjemność..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szłam ta trasa dwa razy w życiu, ale ostatnie przejście odbyło się w 1992 bodajże roku.
      Dzisiaj bym sie nie wybierała, gdyż kondycja u mnie marniutka.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.