czwartek, 17 października 2013

Jesienna zaduma.




         I zrobiło się nam rankami mglisto, ponuro. Jeszcze tylko kolorystyka liści ratuje obraz za oknem, ale i to za chwilę na długo odejdzie. Aż wiosna powita nas świeżą zielenią. Już do niej tęsknię, gdyż najchętniej zimę przespałabym jak miś.

 Troszeczkę  jesiennej zadumy  dedykuję Wam licząc na to, że mgła niedługo uniesie się do góry i się fajnie przejaśni na resztę dnia.


      A na koniec  kilka zdjęć jeszcze z ubiegłej niedzieli robionych w ogrodzie.





11 komentarzy:

  1. Aniu piekne widoczki z Twojego ogrodka.Ja rowniez chcialabym przespac zime.Pozdrawiam Cie i zycze milego dnia. AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś Aniu. Odezwę się na fejsie.

      Usuń
  2. Kocham taką prawdziwą polską złotą jesień, jakie widoki, jakie kolory, cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Thank you for sharing this beautiful autumn reveries with us. I enjoyed both the pictures and the video. I also like the pretty yellow rose you pictured.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I'm glad u like it. Thank u for visiting my blog.

      Usuń
  4. O widzę, że do Ciebie również zagląda Gregore.
    Bardzo sympatyczny blogowicz.

    U Ciebie jest jeszcze bardzo pięknie. U mnie po deszczach opadły prawie wszystkie liście.
    Jest szaro i mglisto.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zaglądam do niego, a to Dzięki Tobie i miałam go dzisiaj przyjemność gościć.
      Szkoda,jednak, że ja jestem jednojęzyczna, ale córka mi przetłumaczy.

      U nas się jeszcze liście trzymają swych gałęzi. Mam nadzieję, że przynajmniej do końca października tak będzie.

      Usuń
  5. Ja też bym chętnie zimę przespała aż do wiosny, u mnie też za oknami jeszcze ładne widoki, wczoraj myłam okna, zdjęłam firanki i...żąl było zakładać...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  6. Też najchętniej przespałabym zimę, ale taką złotą jesień uwielbiam :)
    Zdjęcia świetne, zwłaszcza ten złapany motylek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj ,te Twoje "obrazki" Natalio... Tak jakoś mnie to wszystko rozmarzyło i kolory jesieni i na końcu nastrojowa,piękna piosenka także w nastroju jesiennym ale tej pięknej ,poetyckiej...
    A takich wykonawców jak Elżbieta Adamiak uwielbiam ,ale jest ich jakoś mniej i wg mnie zbyt mało doceniamy takich wykonawców....
    Miłej soboty i niedzieli życzę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.