niedziela, 20 października 2013

Niedzielny, poranny spacer po ogrodzie.




              Dzisiaj niedziela przywitała nas od rana słońcem i ciepłem. Wybrałam się więc z mężem na wybieg z naszymi pieskami. Niestety psy roznosiła jak zwykle, gdy są wypuszczane na swobodę, niesamowita energia i zdjęć nie udało się im fajnych zrobić. Zrobiłam więc kilka zdjęć  zaścielonego liśćmi ogrodu i zdjęcie naszemu sztandarowemu zabytkowi w stylu romańskim, na który patrzę codziennie ze swej nad dunajcowej doliny .
                       Najłatwiej to im zdjąć aparatem  ogony .



Wszystkim, którzy dzisiaj i nie tylko dzisiaj do mnie zaglądną życzę dobrej niedzieli, która Wam niech zacznie dobry tydzień i dedykuję znakomitą piosenkę Łucji Prus i Skaldów.


8 komentarzy:

  1. Natalio!
    Po kolei ,na początku Baszta w Czchowie. W otoczeniu wystroju jesiennego wygląda ślicznie. Na żywo pamiętam ją w kolorach bardzo letnich. Najbardziej zachwycił mnie ten "jesienny dywan" z liści. No i na końcu wielka przyjemność ,bo te piosenki ,które nam dedykujesz są mi bardzo bliskie...nastrojowe, wręcz poetyckie ,które bardzo lubię. A jeszcze odbieram je tak jakbyś specjalnie je dla mnie wybierała....no tu może przesadziłam ,ale wolno mi tak myśleć......
    Jednak w tym przypadku internet - ta jego wspaniała strona.....
    Tobie też dobrej niedzieli-wierzę ,że taka będzie dla nas obu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolno Ci tak myśleć, gdyż głównie dla Ciebie wrzucam piosenki.
      Dawniej tego nie robiłam.
      A ta piosenka o czym się kiedyś dowiedziałam była poświęcona, tym którzy po marcu 68 roku musieli emigrować z kraju. Mam tu na myśli żydowskich obywateli PRL-u.

      Usuń
  2. Tak, ta baszta jest w Czchowie...Nie widziałam jej w jesiennej szacie...
    Widzę, że Twoje psiaki buszują po trawach. Nie łapią kleszczy?
    Cudowne zdjęcia z liściastymi dywanami.
    Lubię takie sentymentalne piosenki.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też tak pięknie, dywany liści...cały tydzień ma być piękny tylko się cieszyć... piosenka piękna, bardo ją lubię....miłego tygodnia...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale pięknie... A teraz mam za oknem taką szarą pluchę. Uwielbiam złotą, polską jesień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuję, bo u mnie piękna, słoneczna jesień.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.