poniedziałek, 4 listopada 2013

Moje wytwory z przeznaczeniem na nagrody.



    Dzisiaj przerywnik hobbystyczny. Jakoś ostatnio nie bardzo palę się do prac ręcznych. Mam sporo biżuterii, którą trudno zbyć więc ją w zasadzie rozdaję a to nie motywuje do tworzenia czegoś nowego chociaż miło jest obdarowywać. Muszę jednak się zmobilizować, gdyż swego czasu jak oszalała kupowałam kamienie naturalne i trzeba by je było zamienić w coś do noszenia.

    W zabawie blogowej jaką nie tak dawno zorganizowałam na swym blogu czytelniczym nagrodą miała być ta oto bransoletka z uroczego jaspisu dalmatyńczyk, którą wykonałam już dość dawno.


   Jedna z dziewcząt nagradzanych wolała jednak zakładkę do książki więc  wykonałam dwie i oto one. Jedna z motywem motyla a druga z kotkiem.


I tak zakładki oraz bransoletka będą mam nadzieję cieszyć swe nowe właścicielki.



    Witam kolejne osoby obserwujące mój blog, a wszystkim zaglądającym życzę dobrego tygodnia i dedykuje piosenkę Paula Simona, którego  z przyjemnością przypomniałam sobie oglądając wczoraj film o tym jak powstawała jego płyta "Graceland" .



11 komentarzy:

  1. Jak zwykle śliczne. Nowe właścicielki z pewnością będą zachwycone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję. A tak w ogóle to muszę odkurzyć kamienie, które posiadam i zrobić coś nowego nareszcie.

      Usuń
  2. Ach ta zakładka jest zachwycająca. Bransoletek nie noszę, ale zakładka pierwsza klasa!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie te dwie zakładki są śliczne, czerwona boska!

      Usuń
  3. śliczna bransoletka i piekne zakładeczki

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakładki rzeczywiście są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam pojęcia, że robisz takie cuda...!!! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka z kotkiem to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna bransoletka i zakładka...pozdrawiam i miłego tygodnia życzę...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.