niedziela, 3 listopada 2013

Tropie nad Dunajcem



   W czwartek przed Wszystkimi Świętymi odwiedzając cmentarz, na którym leżą moi dziadkowie i pradziadkowie, a jest to cmentarz w Tropiu nad Dunajcem, skorzystałam ze sposobności i zrobiłam kilka zdjęć. Dzisiaj pokażę zdjęcia widokowe. Pogoda była świetna, słońce już świeciło,  ale nad woda unosiła się jeszcze mgła.
W następnym poście pokażę kościół i jego otoczenie.



W tym miejscu znajduje się polowy ołtarz przy którym odprawiane są msze w trakcie odpustu na św. Świerarda.









8 komentarzy:

  1. Doskonale uchwyciła Ci się ta mgła nad wodą....Chwilowo zaglądam tu z doskoku bo niestety mój komputer się zepsuł.Korzystam z dobroci (czasami ) mojego męża.A własciwie tak już weszło mi -zcyba to nałóg -tu zagladać bo wierzę ,ze za kazdym razem pojawi się coś nowego......trochę zawiedziona byłąm brakiem piosenki ,ale chyba po prostu rozbisurmaniłaś mnie.....
    miłej niedzieli życzę- u nas tak pochmurnie ,ale najdokuczliwe czego nie lubię to ten słynny -dukielski wiatr a nawet chwilami wiatrzysko.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Grażynko, że zaglądasz do mnie.
      Nie pomyślałam tym razem o piosence.

      Pozdrawiam serdecznie i cieplutko chociaż już jest chłodno.
      Ja nie znoszę wiatrów, żadnych. Mają na mnie fatalny wpływ.

      Usuń
  2. Witaj Aniu!
    Cudności nad cudnościami...Twoje zdjęcia są prześliczne.
    Bardzo rzadko można zrobić takie krajobrazy z mgiełką w tle...
    U mnie dzisiaj też jest od rana mglisto, teraz nawet pada deszcz ale to nie ten moment do robienia zdjęć.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Łucjo.
      Dziękuję bardzo za te przemiłe słowa. Dzień był świetny do robienia zdjęć.

      Usuń
  3. Piękna okolica...piękna ta nasza Polska...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne zdjęcia, piękne okolice. wieki całe nie byłam w pieninach i gór nie zobaczę już niestety...

    OdpowiedzUsuń
  5. Można się zakochać w tym Twoim zakątku...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.