poniedziałek, 30 grudnia 2013

Wytworzyłam.


Dzisiaj robótkowo. 
Mało ostatnio "tworzę", ale tym razem mnie zmusiło, gdyż jedną z wygranych w mojej ostatniej zabawie blogowej na blogu moje zaczytanie była zakładka.

I ta oto zakładka jest już własnością osoby, która wygrała zabawę chociaż dopiero zostanie wysłana.


A wczoraj  sięgnęłam po gumkę silikonową i kamienie naturalne, których sobie nabyłam sporo i najwyższa pora coś z nich wykonać. I powstała taka minimalistyczna bransoletka z jaspisu/ duże kamienie/ i miki oraz korala złotego.

 

A za oknem dzisiaj słonecznie i tak słonecznie Was pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Bardzo ładne drobiazgi stworzyłaś. Bransoletka z jaspisu i innych naturalnych kamieni jest skromna , a jaka piękna! Ja przed świętami dłubałam bransoletki w prezencie dla bliskich mi dziewczyn:) Może zrobię o nich post, bo na szczęście porobiłam zdjęcia!
    Pozdrawiam Cię cieplutko poświątecznie i życzę wspaniałego Nowego Roku, aby był jeszcze lepszy od tego, który jeszcze jest:))) Ania

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.