niedziela, 26 stycznia 2014

O zimie, która wreszcie zawitała, kwitnącym parapecie i zaproszeniu do wygrywajki.


     Za oknem słoneczko, mrozik i śnieg. Czyli nareszcie zimowy krajobraz.Już jeden spacerek zrobiony dla oddania chwały Temu, który ten dzień nam taki uczynił. Jeszcze planuję drugi z pieskami.

     I tak, za oknem zima,  a parapet kwitnie. Storczyki  kwitną mi na okrągło ale i  amarylis zakwitł.  Miałam go rozsadzić, niestety lenistwo mi w tym przeszkodziło i dlatego mam tylko jeden kwiat chociaż cebul jest już kilka. Może wreszcie w tym roku się zmobilizuję  i w nagrodę otrzymam kilka kwiatów.









Malarz mróz też się spisał pięknie malując fantastyczne obrazy. A wujek google zrobił niespodziankę dokładając padający śnieżek.


I jeszcze zaproszenie. Z okazji drugiej rocznicy blogowania zorganizowałam wygrywajkę na blogu Moje zaczytanie, do udziału w którym serdecznie zapraszam blogerki i blogerów oczywiście też.

Można zdobyć książkę




 i zakładkę do książki, która będzie niespodzianka.
O warunkach konkursu piszę tu.

Życząc dobrej niedzieli wrzucam jeszcze coś do potańczenia , BO KARNAWAŁ TRWA.


12 komentarzy:

  1. Taka zima to rozumiem. Od wczoraj u nas także wokoło się bieli, prószy śnieżek,jest około -10 stopni...ale przy karnawałowej salsie nawet i śnieg potrafiłby się rozpuścić.
    A na tle białego puchu ślicznie wygląda amarylis,storczyki -my mamy ich także kilka ale prawie wszystkie w odcieniach fioletu,a u Ciebie widzę białe...
    Dobrej niedzieli życzę....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden też mam kolorowy.
      Zdjęcia robiłam wcześnie, gdy jeszcze nie było tyle śniegu co dzisiaj.
      Porobiłam kilka zdjęć pieskom na śniegu to je wrzucę.

      Salsa, gorący taniec więc i śnieg by się z pewnością rozpuścił od takiego ognia.

      Usuń
  2. Pięknie namalował...u mnie też mróz i śnieg, prawdziwa zima...pozdrawiam Cie cieplutko a kwiaty masz śliczne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne masz kwiaty, musisz miec super "reke" do roslin,ze Ci tak sie odwdzieczaja :o)
    Zdjeci emrozu na oknie jest fantastyczne !
    Serdecznosci wiele posylam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to ręka, czy to to, że niezbyt dobrze się nimi zajmuje, ale jak na razie kwitną.
      Mróz to fantastyczny malarz. Warto mu robić zdjęcia.

      Usuń
  4. Za oknem biało,a w domu kolorowo i tak letnio...

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu, zdjęcia mrozu są świetne. Gdzie Ty masz takie zmrożone szyby?
    Kolor Amarylisa bardzo ładny. Storczyki też masz prześliczne. Moja kolekcja coraz bardziej się kurczy, atakują je tarczki. Nie mogę się ich pozbyć. Nic nie pomaga. Przypuszczam, że w domu jest zbyt ciepło i dlatego się rozmnażają.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam takie jedno, na które wychodzi mróz nocą.
      Moje niestety też zostały zaatakowane. A ponieważ jestem leniwa i do tej pory nie znalazłam jak sobie z nimi poradzić po prostu je ręcznie usuwam.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.