środa, 29 stycznia 2014

Zima wokół.


      Zima, co nieco spóźniona, ale zawitała wreszcie. Wprawdzie nie przez wszystkich witana, gdyż zrobiło się zimno i trzeba mocno palić, ale jest i już.

      Zdjęcia pochodzą z niedzieli, która była słoneczna i mroźna. Wyszłam na chwilę, by zrobić kilka zdjęć psiakom i wracałam szybko, bo zmarzły mi niestety ręce.

A to prezent od google


 Nie jest łatwo złapać w obiektyw ruchliwe ogromnie psiaki stąd niewiele zdjęć wyszło dobrze i nadawało się do pokazania, ale kilka wrzuciłam.  Jakoś więcej  tym razem zdjęć wyszło mi w miarę dobrze z Doberem, toteż jego jest go więcej.





        
            Ale i Dobcia ma dwie fotki chociaż  ona  ruchliwa ogromnie i ciężko jej fotkę pstryknąć.





Kończę czymś na rozgrzewkę w rytmie karnawałowym i życzę dobrego dnia.


15 komentarzy:

  1. Cudna zima, cudna...to nic, że zimno, tak w zimie ma być...urocze masz pieski...pozdrawiam cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, że cudna i w sumie nie ma co narzekać na zimno.

      Usuń
  2. Zima jest piękna ale po co tak zimno ? Zdjęcia wyszły ci piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna zima. We Wrocławiu śniegu jak na lekarstwo.. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nie ma tak dużo śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w Dukli także śniegu porównywalnie do tego u Ciebie,czyli uciecha z ferii dla dzieci....
    Dobrze pomyślałaś o muzyce takiej - doskonale robi harmonię z tym co za oknem...
    A zima i pieski - jak zwykle okazałaś się mistrzynią fotografii.....

    OdpowiedzUsuń
  6. A na Mazowszu zaspy śniegu do pasa i wieje okrutnie.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyliśmy, że Warszawa zasypana śniegiem.
      W tym roku Wam nie odpuszcza.
      Również pozdrawiam.

      Usuń
  7. Świetny prezent od Google...
    U Ciebie jest dużo śniegu. Psiak uwielbiają śnieżne zabawy...
    Świetne zdjęcia.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie też mnóstwo śniegu. Moje psy uwielbiają śnieg, widzę, że Twoje także:) To dla nich przyjemność tak ryć w białym puchu. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobilas naprawde urocze zdjecia...Milo mi popatrzec na snieg, nie widzialam sniegu juz 25 lat. U mnie juz wiosna :o)
    Serdecznosci sle wiele

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.