środa, 23 kwietnia 2014

Wiosenne refleksje.


      Opuściłam się bardzo w prowadzeniu bloga,  ale złożyło się na to wiele przyczyn. Problemem tez jest niezwykle wolny internet z jakiego korzystam. Zdjęcia się tak długo ładują, że moje nerwy tego nie wytrzymują. Dlatego też relacje z Rzymu, który odwiedziłam w marcu były i będą nadal publikowane tylko na blogu czytelniczym , na który zapraszam.

      Dzisiaj troszkę wiosennego mixu z ostatnich dni. Drugi dzień Świąt Wielkanocnych spędziliśmy u mamy męża, w Tuchowie. Gdy jesteśmy na cmentarzu lubię robić zdjęcie z daleka widzianemu kościołowi św. Jakuba.  Niestety przeszkadza mi linia telefoniczna chyba, której nie chce umieszczać na zdjęciu więc zawsze na zdjęciu mam tylko wieżę, która się tym razem wyłania z poza zielonej kurtyny brzeziniaka.



Poniżej część dywaniku fiołkowego w moim ogródku.




 A tu ogromne gniazdo srok, które się ogromnie rozmnożyły na naszym terenie.




 I kępka zachwycających stokrotek na ogrodowym trawniku , a także kwitnące brzozy.



Wprawdzie już po Świętach, ale nadal jesteśmy w oktawie Wielkanocnej więc życzę Wam radosnego oczekiwania tym razem na kanonizację naszego Wielkiego Rodaka.

11 komentarzy:

  1. Cieszę się Natalio,że wróciłaś do tych i opisów i zdjęć z miejsc , obok których Jesteś.Szczerze-brakowało mi tego.Fakt w ostatnim tygodniu przed świętami sama się uwolniłam od komputera.
    Było tyle innych spraw,zajęć...te święta zaliczam do świąt dla mnie udanych...Mam już nowe głośniki więc zaczyna mi już brakować fajnych piosenek od Ciebie....może coś wyszperasz...?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I mi tu Ciebie brakowało Grażynko.
      Myślałam o jakimś utworze, będzie następnym razem.

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia - jak zwykle z resztą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi. Lubię robić zdjęcia, ale jest z nimi sporo pracy przed wrzuceniem na blog i to mnie ogranicza.

      Usuń
  3. Jak pięknie u Ciebie, stokrotki śliczne, bardzo lubię...pozdrawiam Cię również serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne stokrotki:) U mnie jeszcze nie ma, za to kwitnące drzewa i magnolia osładzają mi życie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieża kościoła ślicznie wygląda w tych zielonych gałęziach. Urocze zdjęcie.
    Masz pełno białych fiołków, moje tylko nowe liście wypuszczają, a nie kwitną! Ale lubię je bo zadarniły część rabaty, więc chwastów nie ma:)
    Sliczna wiosna u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje fiołki się pięknie rozprzestrzeniły - trwało to kilka lat. Chwilę temu się zastanawiałam jakie będą, gdyż listeczki miały mizerne a tu taki dywan mi zakwitł.
      Zagłuszyły jednak kosaćce miniaturowe i ich nie widać.

      Wiosna piękną u mnie w tym roku to prawda, gdyż kwitnie wszystko na raz.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.