poniedziałek, 23 czerwca 2014

Moja zabawa z programem Picasa i lawendowe motywy.



      Wczoraj pokazywałam moją maleńką plantację lawendy. Troszkę klimatu rodem z Prowansji w moim ogrodzie. A dzisiaj efekt zabawy z programem Picasa.
Uwielbiam różnego rodzaju okazje, nie mylić z promocjami, czyli sytuacje, gdy uda mi się nabyć coś ładnego, gustownego za małe pieniądze. Mam wtedy sporo radości. I tak kiedyś, gdy byłam z mężem w sklepie z różnymi artykułami ogrodniczymi i nie tylko rzuciła mi się w oczy biała, ceramiczna doniczka z motywem lawendy, w której trzymano drewniane rogaliki, łyżki, ot takie kuchenne elementy. Doniczka w miarę duża kosztowała jedyne 8 zł. Trudno było się oprzeć takiej okazji więc znalazła się oczywiście w koszyku a dzisiaj króluje w niej ogrodowa lawenda, teraz świeża, a później będzie to suchy bukiet.

A oto ona i efekty mojej zabawy z Picasą :





Miłego poniedziałku i dobrego tygodnia życzę wszystkim odwiedzającym.

A kto nie lubi poniedziałku?



To jedna z ulubionych sekwencji tego filmu.

5 komentarzy:

  1. Ale fajnie Ci to wyszło! Motyw lawendy szalenie mi się podoba i mam nadzieję, że znajdę kiedyś w mieszkaniu miejsce na lawendowe gadżety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze się, że Ci się podobają efekty mojej zabawy.
      Lawenda to wdzięczny motyw kuchennych inspiracji.

      Usuń
  2. Fantastycznie wypadła zabawa z Picasą. Doniczka i lawenda to taki mały akcent prosto z Prowansji.
    Natalio, jestem ciekawa czy Twoja lawenda jest w wodzie?
    W sobotę zerwałam duży bukiecik, wyobraź sobie, że oklapły wszystkie łebki lawendy. Może dlatego, że stoją w wazonie bez wody.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.
      Tak, trzymam ją w wodzie. Ale jest jej nie dużo.
      Ta akurat nie będzie suszona więc nalałam jej wody.

      Usuń
  3. Zabawa z programem wyszła Ci pięknie:) Lawenda to cudowny temat! No i Twoja plantacja jest ładna:) Też kocham lawendę i mam jej spory zagon:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.