niedziela, 29 czerwca 2014

Nad Zatoką Galway - kilka zdjęć z Irlandii.


        Moja córa przebywa teraz koło Galway w Irlandii. Prosiłam ją by pokazała na zdjęciach okolice tego miasta.
I dzisiaj własnie przesłała mi plik ze zdjęciami. Kilka z nich dzisiaj prezentuję. Pierwsze trzy z nich są panoramiczne a wszystkie  piękne kolorystycznie. Oglądałam  je w programie Picasa, który mam zainstalowany i byłam zachwycona tym co zobaczyłam.











                               Kończę tę prezentację fotek szantą o Irlandii.



Lubicie szanty, bo ja tak chociaż nigdy nie żeglowałam, bardzo.
Miłego popołudnia niedzielnego Wszystkim życzę.

14 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Chciałoby się to zobaczyć na żywo. :)

    A szanty też lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może mi się uda, jak tylko zdecyduję się wybrać do syna do Dublina.

      Usuń
  2. Pięknie, cudne niebo...pozdrawiam, miłej niedzieli...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycające. Przejrzyste powietrze, piękne niebo... wszystko takie idealne :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce, sprawia wrażenie oazy spokoju.
    Widzisz, to my obie biedne rodzicielki, mój syn z rodziną w UK. Ale cieszę się, że istnieje taka możliwość przemieszczania się bez granic. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka poprzednio była też w Dublinie, ona tam jeździ tylko na sezon letni, ale firma się przeniosła w okolice Galway i teraz jest bardzo zadowolona. Kupiła sobie rower, którym dojeżdża do pracy a w weekendy zwiedza dzięki niemu okolice razem z kuzynami, którzy z nią też tam są.
      A syn - wolelibyśmy, by tu pracował, ale cóż.

      Usuń
  5. Coś dla miłośnika morza, dalekiego widnokręgu i pustki. Czyli dla mnie :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. No,udało mi się....zobaczyć widoki (piękne) i posłuchać szanty......w tym samym klimacie..........
    Irlandia- ............to jedno z moich marzeń,.....ale po to są marzenia..........

    OdpowiedzUsuń
  7. Raj na ziemi! Pracować blisko tak cudownego miejsca to wspaniała przygoda.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście przepiękne, super, że nam pokazałaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córka dzisiaj przysłała mi kolejne.
      A na moje zaczytanie polecam Ci relacje z pobytu w Rzymie.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.