środa, 30 lipca 2014

Motyle lubią cynie.

a tu parka


            Końcówka lipca upalna bardzo, a podobno początek sierpnia będzie jeszcze bardziej.
Łatwo nie będzie. Jednak, gdy się pomyśli, że zima pewno w tym roku może  nadejść  wcześniej to ten upał staje się nieco mniej straszny.
Ostatnio zrobiłam sporo zdjęć w ogrodzie. Szczególnie lubię je robić motylom, które z kolei bardzo lubią nektar z cynii a co za tym idzie  na nich dłużej zabawiają i można robić im zdjęcia do woli. Jednak tylko zoomem, bo niestety nie da się blisko nich podejść. I dzisiaj kilka z nich wrzucam.

Cynie i motyle :











11 komentarzy:

  1. Cynie są piękne ,ale motyle jeszcze piękniejsze...i to wszystkie. Ja dzisiaj robiłam zdjęcia głównie kapliczkom,gdyż w trójkę -mój brat Sławek z żoną Adzią i ze mną objeżdżaliśmy część gminy Dukla i mając albumik ze 100 kapliczkami właśnie z naszej gminy sprawdzaliśmy zgodność i solidność wydania....niestety znaleźliśmy sporo nieścisłości,ale sama wycieczka ....wrażenia trudno oddać....a przy okazji wzbudziliśmy sporo sensacji w okolicznych wioskach i to takich ,że ludzie po prostu pozamykali się w domach,nie było kogo zapytać się o coś....jakby "wymarły te wioski".......Dzisiaj byliśmy na trasie Dukla -Barwinek,a w piątek wybieramy się w inną część gminy.....Dukla-Głojsce....Spotkałam kilka ślicznych motyli ,ale przy mojej prędkości-nie miałam szans....uciekły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe są Twoje tereny Grażynko. Kapliczek mnóstwo. Już czekam na zdjęcia jakie pokażesz.
      Ate wioski to łemkowskie, czy jak?, że takich strach na nich padł.

      Usuń
  2. Tak Natalio,wioski,które wczoraj zwiedzaliśmy to Zyndranowa i Zawadka to rzeczywiście łemkowskie.....i nadal spotyka się ślady właśnie po Łemkach. Napisy na kapliczkach także łemkowskie....ale tak niewidoczne..
    Jak to wszystko uporządkuję to też na pewno o Tobie nie zapomnę...a tymczasem chłodu...bo ciepła chyba mamy dość....w takiej aurze czuje się dosyć kiepsko....ale daję radę.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcia...podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! Kocham motyle i cynie i dziękuję za link do przepisu na fasolkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi.
      Może uda mi się na blogu pokazać moje przetwory z fasolki, która obrodziła, a nie miał jej kto jeść na bieżąco, bo rodzina w rozsypce w tym okresie.

      Usuń
  5. Chyba dobrze pamiętam. Już w tamtym roku na Twoich przepięknych cyniach gościły motyle.
    Mam rację?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz doskonałą pamięć.
      To wdzięczny dla mnie temat do zdjęć, gdyż nie muszę się ruszać z balkonu.
      I w tym roku dużo zdjęć napstrykałam.

      Usuń
  6. Przepiękne zdjęcia Natalio. W ubiegłym roku zamieszczałam sporo motylich fotek na blogu, teraz ich mniej w moim ogrodzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja też je umieszczałam. I jeszcze nowych mam sporo. Lubię im robić zdjęcia.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.