poniedziałek, 22 września 2014

Lato odeszło jesień powitała nas deszczem.



   Lato już  za nami. Wczoraj jeszcze po porannej burzy i deszczu  dzień był w miarę jasny.
Dzisiaj zaczął się ciemnościami, silnym deszczem i wiatrem. I na razie mimo iż deszcz przestał padać jest pochmurno bardzo.



 Ale nic mi nie poprawia tak nastroju szybko jak dobra piosenka chociaż deszczowa :


Lato zafiniszowało przekazując w objęcia jesieni nasz ogródek. Tak wyglądała w nim końcówka lata.
Motyle w ostatnich dniach były bardzo aktywne i latały po ogrodzie  jak małe samoloty, i było ich dużo więcej niż wcześniej. Czyżby wróżyły nadejście złej pogody, która i nie pozwoli na "nektarowanie:"
 


Na koniec gość, który zawitał do naszego ogrodu. Pierwszy raz się zdarzyło, by odpoczywał na ziemi .



Niech tydzień, który się nam zaczął przyniesie nam wiele dobrego.

16 komentarzy:

  1. ja tam udaję, że jesieni nie ma. a poza tym kalendarzowa to dopiero jutro. u nas wczoraj popadało a dziś znów lato:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie jutro, a ja żegnam lato i witam jesień od dwóch dni.
      Oj niedobrze ze mną.

      Usuń
  2. Tak, żegnamy lato, wczoraj jeszcze ładnie ale dzisiaj...leje i czuć jesień...
    Kwiaty śliczne...Tobie też wszystkiego dobrego na cały tydzień...

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne kwiaty... a ja lubię jesień - i złotą i szarugę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja lubię, ale zdecydowanie złotą, bo szaruga źle na mnie działa.

      Usuń
  4. Dla mnie kwiaty u Ciebie to jeszcze lato.... dopiero jutro początek jesieni ...ale Natalio tylko w kalendarzu......Możemy "udawać" jeszcze przynajmniej przez jakiś czas,że nas jesień nie dotyczy....ale z drugiej strony podobno w Tatrach spadł śnieg....W każdym razie jesień dla mnie to pora równie cudna......bo bardzo kolorowa oczywiście nie życzę sobie dużo dni słotnych,mokrych....ale wiem ,że ja sobie mogę życzyć.....a będzie i tak.....jak ma być...dziękuję za piosenkę,już się stęskniłam za nimi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O właśnie będzie tak, ja ma być.
      A piosenki będą, bo lubię sama je sobie przypominać.

      Usuń
  5. Już dzisiaj prawie mamy jesień. Cały dzień było deszczowo, pochmurno i na dodatek bardzo zimno.
    Podciąga chłód od Tatr bo tam dzisiaj padał śnieg i było tylko 2 st.C.
    A u Ciebie w ogrodzie jest pięknie i kolorowo.
    Zachwycam się Twoimi fiołkami afrykańskimi. Są cudne. Nie wiem co źle zrobiłam.
    Z każdego rodzaju i koloru pobrałam po listku. Trzymałam w wodzie. Puściły korzonki. Potem posadziłam do doniczek. I wiesz co się okazało?
    Wszystkie są w odcieniach fioletowych.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to stąd u nas takie zimno. Brr! Już mi nawet w domu zimno.
      Ogród już tylko miejscami jeszcze ładnie wygląda.
      A może listki się pomieszały, bo pytam męża, a on mówi, że w przypadku takiego mnożenia powinno być wszystko ok.
      Ja mam dostawcę rodzinnego, który co jakiś czas obdarza mnie nową roślinką.



      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wreszcie mam. Od lat za mną chodził parapet w fiołkach i udało się.

      Usuń
  7. Twój ogródek jest naprawdę piękny :) Ten ptak do dziki gołąb, prawda? U mnie mieszkają dwa. Wielokrotnie nawet zakładały w ogródku gniazdo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że nie wiem. Wokół nas jest sporo hodowców gołębi pocztowych. Więc trudno mi powiedzieć. Ale kiedyś nocował u nas na strychu inny gołąb, tamten z pewnością był dziki.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.