sobota, 11 października 2014

Moja miejscowość ubrana w jesienne barwy.


        Wczoraj musiałam wyjść coś załatwić a szłam sobie pieszo i na dodatek zabrałam tym razem aparat więc mogę dzisiaj Wam  pokazać moją miejscowość ubraną w suknie jesienne. To są widoki jakie mam na krótkim odcinku trasy od swojego domu.




















"Już jesień, już liście spadają z jaworów,
Nastaje czas chłodnych i długich wieczorów,
Już ptak odlatuje ku ciepłej krainie.
Co było – nie wróci, co będzie – przeminie".

                                                                   
                                                                                                    Miron Białoszewski.
______________________

Wikicytaty

5 komentarzy:

  1. Te widoki jesienne jeszcze bardziej przekonują mnie ,ze jesień -to najpiękniejsza ,najbardziej kolorowa pora roku...W Dukli ślicznie ,słoneczko cały czas,ale ......ja troszeczkę "załzawiona"......przez katar,który u mnie to coś wyjątkowo paskudnego....choćby dlatego ,że wyglądam trochę jak "upiorek"......ale co tam jesień i tak piękna...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne październikowe widoki. Oby taka słoneczna i ciepła pogoda trwała jak najdłużej...
    Świat robi się coraz bardziej kolorowy i mieniący barwami.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jesień, piękne zdjęcia i piękne słowa!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesień to piękna pora roku, oczywiście ta złota, ciepła i słoneczna, bardzo kolorowa.
    Ja również lubię takie piesze spacerki i zdjęcia przyrody...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wiersz.
    Masz śliczną drogę do domu, a jesień kolorowa to tym bardziej pięknie! Widzę krzyż na małym kościółku i ruiny...Magiczna ta Twoja droga!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.