środa, 19 listopada 2014

Jesiennie ..........

              

           Kilka jesiennych widoczków z mojej miejscowości.....w jesiennej szacie....

 ....     baszta - prawdziwa wizytówka, którą zauważa każdy przejeżdżający przez Czchów

....  sosny na wzgórzu pod basztą

 ..... kościół parafialny

 ......  plebania


.... szkoła podstawowa.


I jeszcze efekty mojej zabawy z koralikami.......jesienne co nieco......



A kończę post  jesienną nutką ......


dedykowaną wszystkim, którzy mnie odwiedzą.....

7 komentarzy:

  1. Dosłownie....kilka minut temu...ale się zgrałyśmy w czasie...Do widoków Czchowa mnie nie musisz zachęcać,widziałam to co najpiękniejsze w Twoim "miejscu na ziemi_...co prawda w innej szacie...letniej,ale jesienią wygląda pewnie jeszcze bardziej urzekająco....bo wg mnie to najbardziej kolorowa pora roku.....
    Chętnie posłuchałam także jesiennych ...nutek....
    A co powiesz...na jesienne ...róże...herbaciane?
    https://www.youtube.com/watch?v=w_a1x-v8zgI

    OdpowiedzUsuń
  2. Ilekroć widzę basztę, obiecuję sobie, że następnym razem zobaczę ją z bliska...
    I tak na obiecankach mi schodzi.
    Świetne koralikowe robótki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już coraz bliżej docierasz to może będziesz przejeżdżać koło niej....

      Usuń
  3. A ja lubię szarugę jesienną - pewnie jestem w mniejszości, bo to depresja, szaro-ponuro itd.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przygnębia ciemność, która szybko zapada....
      Serdeczności Ci przesyłam....

      Usuń
  4. Baszta góruje nad całym miastem:) Przyjemne jesienne fotki. Niestety z dnia na dzień jest ciemniej, tego bardzo nie lubię. U mnie już jest śnieg:(
    Koraliki są urocze, masz zajęte ręce w te długie, ciemne wieczory:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj słyszałam, że u Was śnieg. Nie tęsknię za nim a długie wieczory jakoś mi już nie służą...szybko czuję się zmęczona. Szarość dni mnie przygnębia a szybka ciemność za oknami sprawia, że czuję się klaustrofobicznie.
      Chcę wiosny i lata......

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.