sobota, 20 grudnia 2014

Dzisiaj i wczoraj.....


                            Adwentowy czas wyciszenia dobiega końca. Na blogach sporo miejsca zajmują już przygotowania do Świąt i ja też pomału będę do tych przygotowań przystępować, ale z moją chaotyczną naturą wiele spraw zostaje na sam koniec....chociaż staram się jak mogę. Ale zanim uda mi się pokazać cokolwiek z moich poczynań dzisiaj kilka zdjęć opowiadających o tym jak dzisiaj przywitał nas dzień i jak wczoraj się kończył.....


Wczoraj po południu mocno, jaskrawo zaświeciło słońce a tak w ogóle dzień był niezwykle jak na grudzień ciepły.




A zachód słońca później tak wyglądał. Niebo zapłonęło. Zdjęcia robione z balkonu prezentują niebo przed moim domem.


 Ostatnie zdjęcie przedstawia niebo w tym samym czasie  z drugiej strony domu.




 Dobrej soboty i niedzieli życzę wszystkim oraz Adwentowego nastroju  na  ostatnie jego dni.






6 komentarzy:

  1. W mojej Dukli...wczoraj było mokro...brrrr bardzo nieprzyjemnie..ale dzisiaj po obudzeniu zobaczyłam witające mnie bardzo pogodne słońce.Wtedy nawet wiatr mi tak nie przeszkadza....Jakoś w ostatnim okresie zapominam ...o aparacie..... A Twoje wschód i zachód słońca.....niezwykle malownicze....aż dziw ,że tak to wygląda w grudniu.... Już wprowadzam się pomalutku... z nastroju radosnego oczekiwania....bardziej już w nastrój...ot kolędowy także dzięki Tobie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kocham okres kolędowania....lubię je śpiewać więc cieszę się na nie już, ale drażni mnie gdy je słyszę o tej porze w sklepie, do którego chodzę.....

      Usuń
  2. Niesamowity widok to różane niebo, we mnie wywołuje tak głęboki niepokój, jakby zwiastował co najmniej początek "Ogniem i mieczem". Pozdrawiam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam, że zawsze uważało się, że taki zachód słońca wróży wiatr...trochę powiewało, ale niezbyt.....

      Usuń
  3. Przecudne zdjęcia! Szkoda, że słoneczko stale nie świeci, byłoby lepiej na duszy:) U mnie wisi na niebie mokra, szara "szmata":)
    Życze miłych i spokojnych Świąt,pełnych wyciszenia i rodzinnego ciepła. Ania

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalko, Twoje zdjęcia są cudowne, a różowe niebo to raczej rzadkość...
    Życzę Ci świąt spokojnych, rodzinnych i przepełnionych kolędami.
    Wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.