czwartek, 11 grudnia 2014

Dzisiaj........




      .....wreszcie i u nas po wielu pochmurnych...paskudnych dniach   zaświeciło słońce. I wreszcie mogłam zrobić kilka nowych zdjęć. Ziąb i wilgoć niestety sprawiały, że nie miałam odwagi pstrykać fotek...tak mnie bolą moje zwyrodnienia na palcach.....Ale słoneczko wywabiło mnie na balkon.



I tak wyglądał nasz ogród w porannym słońcu po mroźnej nocy. 


Chociaż zima dopiero przed progiem i śniegu przynajmniej u mnie jeszcze nie ma zapraszam na zimowy fragment z kuligiem bardzo dobrej książki o kresowych wspomnieniach - "Dom na Kresach".




14 komentarzy:

  1. Jedna z ładniejszych piosenek kuligowych, bardzo trafnie dobrałaś. Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stara, ale jara.....lubię Skaldów już tyyyyyyle lat....

      Usuń
  2. U nas we wtorek przez cały dzień była pogoda iście horrorowa, czyli taka okropna mgła, że nie pamiętam kiedy ostatni raz coś takiego w swoim życiu widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Końcówka jesieni tego roku mgłą stała.....

      Usuń
  3. Jeszcze róże????????
    Lubię takie zimowe dni...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już zmarnowane, ale jeszcze na krzakach....

      Usuń
  4. To bardzo Ci zazdroszczę tego słoneczka.....bo w Dukli dzisiaj wyjątkowo...szaro,buro ale przede wszystkim..bardzo wietrznie. A w Gdyni dzisiaj też było słoneczko (jest tam moja koleżanka) ale narzekała,że oczekują (ale bardzo niechętnie) na orkan Aleksandra.....więc cieszę się z tego co tu mam.....No i dziękuję ....za przypomnienie tej jakże urokliwej piosenki....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszyłam się nim tylko przez do południe, ale zawsze.
      Ciekawa jestem, jak to będzie z Aleksandrą, na ile my tez ja odczujemy....

      Usuń
  5. Witaj. Dziękuję za odwiedziny i czym prędzej zajrzałam do Ciebie. Wzruszyła mnie bardzo róża, która jeszcze trzyma piękne różowe płatki. Pięknie . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Natalio,nie mogę otworzyć Twojego najnowszego "adwentowego zamyślenia"...wszystkie inne mogę ...a tu się pojawia komunikat "niestety strona przez ciebie szukana w tym blogu nie istnieje".....wiesz jaki to może być powód?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie istnieje faktycznie.....gdyż go usunęłam, bo pomyłkowo go tu zamieściłam. Post jest na blogu czytelniczym, tam kuknij.....

      Usuń
  7. Uwielbiam słuchać tej piosenki. Szczególnie gdy za oknem jest śnieg.
    Natalio, przecieram oczy ze zdziwienia, uszczypnęłam się czy to nie sen.
    Twoje róże wyglądają zjawiskowo. Mamy prawie połowę grudnia. Są cudne.
    Pamiętam zdjęcia z pełni ich kwitnienia.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trwają i z daleka nawet fajnie wyglądają.....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.