sobota, 24 stycznia 2015

Przyszła zima.......




       Już wczoraj wiedziałam, że czeka nas diametralna zmiana pogody. A to z powodu bolenia różnych kości, już nie będę wymieniać jakich, ale potłuczone wielokrotnie lewe kolano daje teraz pierwszy sygnał. I faktycznie dzisiaj rano okazało się, że w nocy przyszła cichutko Pani Zima. No to zrobiłam jej gawronom kilka zdjęć, ale tym razem przez okno.....


 A na tym zdjęciu  światełko ......które widać z oddali......to sąsiad mnoży rozsadę ogórka w szklarni....







Wspaniałego wypoczynku po tygodniu pracy życzę wszystkim.....

8 komentarzy:

  1. Ładna zimka, u mnie ledwie poprószyło. Za tydzień jadę na kilka dni w góry, mam nadzieję, że zobaczę prawdziwą zimę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To rzeczywiście ładna ta zima....u Ciebie...u nas nie aż tak biała......raczej taka chlapowata...Codziennie zaglądam przez okno aby zobaczyć jakieś ptaszki....chyba wszystkie przeniosły się do Czchowa...Poproś aby jakieś przyleciały do mnie na ...trakt węgierski....do Dukli..

    OdpowiedzUsuń
  3. A u mnie ani zimy, ani słońca, za którym wszyscy już tęsknią, ostatni raz świeciło na Trzech Króli.
    Obiecałam sobie co prawda, że nie będę narzekać, a jednak ..
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wreszcie Pani zima dała troszkę białego puchu ,super
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna zima, a we Wrocławiu ani jednego płateczka... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie u Ciebie! Zima bardzo śnieżna, drzewa otulone białymi szalami:)
    U mnie też zapowiadano śnieg, ale jak na razie nie ma i bardzo z tego się cieszę:) Oby jak najdłużej była taka wiosenna pogoda:)
    Pozdrawiam cieplutko, a stłuczone kolano smaruj maścią z arniką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za odwiedziny i życzę dobrego zimowego tygodnia.....

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zima u Ciebie, u mnie też spadł śnieg ale nie jest aż tak ładnie...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.