środa, 25 lutego 2015

Deszcz.......



            Dzisiaj,  po ostatnich ładnych, słonecznych i ciepłych dniach,  środa  potraktowała nas deszczem......nie przepadam za nim, ale cieszy to, że  przyroda się po tej bezśnieżnej zimie po takim zastrzyku wody wyraźnie  ożywi.







"Jak strumienie i rośliny, dusze także potrzebują deszczu, ale deszczu innego rodzaju: nadziei, wiary, sensu istnienia. Gdy tego brak, wszystko w duszy umiera, choć ciało nadal funkcjonuje. Można wtedy powiedzieć: „W tym ciele żył kiedyś człowiek”.
                                                                   Paulo Coelho, Piąta góra /wikicytaty/

9 komentarzy:

  1. Bardzo lubię deszcz, ale to bardzo trudny motyw do fotografii.
    Drugie zdjęcie szczególnie mi się podoba.
    A u mnie słoneczko.
    Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło, że wpadłaś Elu.....
      Ja lubiłam letni deszcz w czasach liceum, gdy miałam ulubione botki na deszcz i kałużę nie były mi wrogiem.....ale teraz też majowy, ciepły.

      Usuń
  2. U mnie też deszcz....ale u mnie także w sercu.."deszczowo"......Trudno jest pogodzić się.....gdy odchodzi 21 letnia dziewczyna.....(koleżanka -rocznik mojego syna).Więc to co za oknem .....współgra z tym co czuję....po prostu smutno mi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pełna współczucia dla rodziców dziewczyny i Was jako przyjaciół....
      Trudno się godzi gdy gaśnie płomyk młodości....

      Pozdrawiam Grażynko.

      Usuń
  3. u mnie bezdeszczowo, ale to nic nowego. wystarczy, że codziennie w telewizji widzę, że u nas pada. a ziemia łaknie wody....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może i u Was zacznie padać.. życzę tego Waszemu ogrodowi....

      Usuń
  4. A w środku kraju cudnie i cieplutko. Zdjęcie promu świetne i rzeczywiście drugie zdjęcie z kroplami deszczu też.
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas też raczej ciepło.
      Miło mi, że zdjęcia się podobają. Lubię jak mi coś wyjdzie tak niebanalnie....

      Usuń
  5. U mnie parę kropel spadło ale cały dzień bardzo ponury...czekam na słonko...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.