poniedziałek, 2 lutego 2015

I biało i kolorowo......


          Dzisiaj dzień był ponury, mało przyjemny, ale wczorajsza niedziela była piękna, pełna słońca od rana więc zrobiłam kilka zdjęć. Pierwsze trzy są zrobione ze specjalnym efektem : fisheye effect. Akurat na nich nie jest to zbyt widoczne, ale troszkę są zniekształcone.





Na czubku modrzewia dojrzałam ptaka, był niestety daleko i wysoko więc fotka nie jest najlepsza...ponoć to wrona siwa.....


 A zakończę ten swój kolejny zimowy post barwnym akcentem...tygrysi storczyk kwitnie już nie pamiętam odkąd i kolejny pęd też za chwilę będzie miał kwiaty.

 fisheye effect

7 komentarzy:

  1. Piękne widoki! Taka zima jest pełna uroku, ale u nas większość zimowych dni jest pochmurna, łapiemy słoneczko jak tylko się pojawi.
    Storczyk kwietnie w pełni i ile jeszcze ma pączków! U mnie też od kilku miesięcy kwitnie i kwitnie:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak taka zima jest piękna.....gdzieś znika ta szarość,a pojawia się ..i jest biało i u Ciebie kolorowo też.
    U nas storczyki ma pod piecza mąż,a ja zajmuję się fiołkami i pokrzywkami....ale na kwiatki (fiołków) musze jeszcze poczekać ,wg mnie zapadły w sen zimowy....
    Pozdrawiam Cię....cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ u Ciebie piękna zima. Brakuje mi błękitu nieba, słońca.
    U mnie też obficie kwitną storczyki.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię taką słoneczną zimę! Storczyk piękny, podziwiam - ja niestety nie mam "ręki" do storczyków, jakoś nie było im u mnie dobrze.
    Serdeczności i dużo słońca tej zimy życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie uchwyciłaś piękną zimę, ze słońcem jej do twarzy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.