piątek, 27 lutego 2015

Mgła.....



 Ranek powitał nas mleczną mgłą, która spowijała budzący się dzień tak szczelnie, że wszystko wokół w niej tonęło....
















W tej mgle pojawił się też śpiewjący kos....


  
A po południu odwiedził nas gość.....który jednak szybko zniknął, gdy mnie zauważył.


 I wpadła na chwilę sikora....mam za wolny aparat, by za nią nadążyć....


Kończę nutką....to moje dzisiejsze odkrycie, gdyż nie znam piosenkarki a stwierdzam, że głos i interpretacja niebanalna...


9 komentarzy:

  1. I znowu temat fotograficzny, który bardzo lubię - mgła :)
    Ja nic nie znajduję ostatnio dla mojego aparatu, bo brudne ulice w mieście nie pociągają mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale architektura Elu...Łódź ma tyle pięknych budynków. Chyba, że nie masz ich na trasie.....
      Zawiesiłaś swój blog, ale go odblokuj i wrzucaj choćby jedno zdjęcie Łodzi dla mnie....

      Pozdrawiam słonecznie.....

      Usuń
  2. Brdzo lubię mgłę. Wygląda tajemniczo i niesamowicie, poczas mgły jest taka dziwna cisza i bardzo lubię jak mam od niej wilgotną twarz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda...mgła ma w sobie klimat tajemniczości stąd gdy się uda zrobić fajne zdjęcie to cieszy....
      Mgła robi dobrze na cerę....
      I ja pozdrawiam.

      Usuń
  3. Mgła i mżawka -one bardzo dobrze działają na nasze twarze i może dlatego je trochę lubię. U Ciebie Natalio mgła była w ..piątek,a dzisiaj w niedzielę może jest....słoneczko,bo za moim oknem całkiem śmiało się pokazuje.
    To będzie dobry..dzień,sama także postaram się aby taki był.Piosenka...bardzo dobra do słuchania (także dziękuję za przedstawienie tej piosenkarki-też nie znałam).Życzę Ci mile spędzonej niedzieli.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebo mam zaciągnięte więc chyba słońca nie będzie zbyt wiele, ale cokolwiek wygląda z poza chmur więc może....i wyskoczę na spacer z aparatem...

      Cieszę się, że Ci się Grażynko piosenka spodobała, bo mnie też.
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. A ja tak tęsknię do ciepła, chociaż bardzo lubię tajemniczą mgłę.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię mgłę, poprzez jej pryzmat świat wygląda tajemniczo i magicznie:)
    Pozdrawiam sedrecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie to ujęłaś, kos cudo...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.