wtorek, 10 lutego 2015

Sikorkowo.......


                      Pogoda dzisiaj nie najfajniejsza. Pada śnieg z deszczem więc śnieg pomału znika. 
A ja wczoraj wreszcie kupiłam słoninkę i zaczęłam podtuczać sikorki a przy okazji mam urocze obrazki za oknem w kuchni i za oknem mego komputerowego pokoju. I wreszcie mogę im robić zdjęcia......chociaż nie jest łatwo je fotografować, bo one mają totalne ADHD .







 A tu kos pokazał mi ogon...




 Tu zaś bawimy się w chowanego....









 Miłego tygodnia wszystkim życzę....

10 komentarzy:

  1. Pomalutku w Dukli też zaczyna się zmieniać ta biała,bajkowa zima,ale jednak wokół jeszcze bardzo dużo bieli.
    Boleję nad tym ,że nie widzę wokół żadnych sikorek,kosów....Ty to masz szczęście....Pozdrawiam Cię cieplutko i życzę dobrego.....tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ludzi, którzy znają i rozpoznają ptaki, moja edukacja zatrzymała się na bocianach....
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja znam niewiele...tylko te, które nas odwiedzają....

      Usuń
  3. Obserwowanie ptaków to wielka przyjemność. My przy oknie salonowym mamy karmniki i widzimy jak ptaki uwijają się z ziarnami:) To wielka przyjemność je podpatrywać, a przy tym uczymy się nowych gatunków:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam takich możliwości jak u Was ... ale las wokół domu rośnie to może i u mnie będzie więcej różnych ptaszków....
      Pozdrawiam Aniu.

      Usuń
  4. Piękne zdjęcia, jest sikorka....pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sikorki. Niestety w Gdańsku nie widuję ich zbyt wiele. Za to u moich rodziców jest całe ich zatrzęsienie. A moja mama ma totalnego bzika na ich punkcie :) Bardzo ładne zdjęcia :) Pozdrawiam cieplutko. Będę częściej zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.