poniedziałek, 16 lutego 2015

Z niedzielnego spaceru......



   Przez kilka ostatnich dni mieliśmy piękną, słoneczna pogodę. Piszę mieliśmy, bo niestety dzisiaj powitał nas dzień zimny i ponury co potęguje tę zaokienna szarość.
Wczoraj aż mnie wydarło to cudne słońce na wprawdzie krótki, bo krótki, ale zawsze spacer w okolice domu. Niestety nie mogłam dojść do małej rzeczki, by zobaczyć czy są ślady bobrów, bo miedza trawiasta się skończyła i zaczęła rozmiękła ziemia, w której by mi się ubrudziły buty  więc dałam sobie spokój i zawróciłam...



Górne zdjęcie pokazuje szczytową polankę na jednej z otaczających dolinę Dunajca górek, tej tamtej strony Dunajca. Tam jeszcze utrzymał się śnieg.

Na dolnym natomiast nowoczesny "dworek" ...taki domek z chęcią bym objęła w posiadanie, ale to tylko marzenie...Ciekawa jestem kiedy zostanie wykończony i zasiedlony...



A tu brzozowy szpaler...brzozy to moje ulubione drzewa i na dole "dworek" wyłania się z poza suchych traw.


I mój "portret"...to podarunek słoneczka za to, że wyszłam by się w jego promieniach pogrzać....
I faktycznie, gdy wracałam było mi gorąco.


Były piękne wierzby.....na razie jak widzę zostały ogołocone z gałęzi...mam nadzieję, że nie zostaną wycięte...byłaby duża strata dla krajobrazu.





Z oddali dojrzałam gniazdo jakiegoś ptaka ...zdjęcie z zoomem...



I na koniec szczyt drugiej górki jeszcze ośnieżonej.



Gdy kończę pisanie w okno świeci mi słońce, które wreszcie wyszło z poza chmur i zapowiada piękny zachód słońca.

Dobrego tygodnia życzę wszystkim obserwującym mój blog lecz nie tylko,  a  przy okazji witam cieplutko i bardzo serdecznie nowo obserwujące osoby.
 Na koniec dedykacja kończąca karnawał.....





I jeszcze ....zapraszam do wygrywajki na moim blogu czytelniczym .

17 komentarzy:

  1. Aniu ....taki dworek jest rowniez moim marzeniem.No , ale ............Nawet nie wiedzialam, ze tam u Was jest tak pieknie.Dzisiaj i u nas jest pochmurno i mrozno.Byle do wiosny.:)AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest pięknie, jest ......może kiedyś do nas wpadniecie.....

      Usuń
    2. Oj Aniu nie kus.........AnnaR

      Usuń
  2. Zdjęcia cudne,ale u nas także wczorajszy dzień był taki...bajkowy.Byliśmy na spacerze robiłam zdjęcia,coś tam będzie na photo....tak karnawał się kończy....więc dziękuję za fajny kawałek....na zakończenie...a środa rozpocznie inny czas.....każdy ma swoje dobre strony....pozdrawiam Cię ..cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie były tylko dwa dni słoneczne. Wczoraj zaraz po obiedzie pojechaliśmy do Wadowic, mieliśmy zarezerwowane bilety do Muzeum Jana Pawła II.
    Dzień był bardzo piękny, słoneczny a muzeum zrobiło ogromne wrażenie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To był wspaniały wypad w takim dniu...czekam na relację w takim razie.....

      Usuń
  4. W pięknej okolicy mieszkasz, a niebo jakie masz piękne, prawdziwie błękitne.
    Więcej słoneczka Ci życzę i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia Aniu, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie, pięknie, tylko po co ten wiatr? u nas tez paskudnie wieje....
    nie mam pojęcia czemu tak bardzo wierzby obcinają, szkoda mi ich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i mnie ich szkoda...ciekawa jestem jak odrosną......mój sąsiad tak ściął swoje płaczące i zazieleniły się fantastycznie, ale to już nie to.....

      Usuń
  7. Dziękuję za piękny spacerek w moich ulubionych okolicach, czyli okolicach Dunajca:) Slicznie u Ciebie i do tego świeciło słońce, w sam raz na spacer. Ja lubię wiatr, więc minie przeszkadza w spacerze:) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Aniu, że zrobiłam Ci przyjemność swymi zdjęciami.
      Muszę częściej z aparatem wychodzić.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.