wtorek, 24 lutego 2015

Zwiastuny wiosny......


         Dzień zaczął się słonecznie więc ja ot tak z balkonu, bo jeszcze nie całkiem ubrana, robiąc zdjęcie śnieżynkom  zauważyłam, że i pojedyncze  krokusy zaczynają kwitnąć na ogrodzie. Szybciutko więc  machnęłam im fotki aby pokazać te pierwsze delikatne zwiastuny  tegorocznej wiosny w naszym ogrodzie.









A przy okazji jeszcze zdjęcia gila, które udało mi się zrobić na niedzielnym spacerze...



Jakoby też rok bez wiosny mieć chcieli,
Którzy chcą, żeby młodzi nie szaleli.


Pozdrawiam serdecznie wszystkie osoby obserwujące mój blog a szczególnie te, które zaczęły go co dopiero obserwować  i oczywiście wszystkich tu zaglądających.

8 komentarzy:

  1. U Ciebie już prawie piękna wiosna. Gil śliczny. Poza wróblami, bocianami, gołębiami i srokami nie potrafię nazwać innych ptaków. Zazdroszczę ludziom, którzy są w tym biegli:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do wiosny jeszcze daleko, ale miło mi było dzisiaj te krokusy zobaczyć.
      Ja też nie wiedziałam, tylko mi podpowiedziano....

      Usuń
  2. To u Ciebie już wiosna....bardziej niż u nas. Śliczne te kolory wiosenne,gile śliczne no i Wiosna Vivaldiego-wszystko pomaga w nadejściu co prawda najpierw "nastroju wiosennego" ale wiosna musi przyjść,nie ma wyjścia...
    Pozdrawiam Cię Natalio bardzo cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Do wiosny daleko, ale pogoda tak zwariowała, że mamy już to co powinno być za miesiąc.
    Ja jeszcze nie rozejrzałam się dobrze w ogrodzie, ale jutro popatrzę - może też coś znajdę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiosna? U mnie po raz drugi w ciągu trzech miesięcy kwitnie grudnik. Więc wiosna.
    Pozdrawiam ciepło.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlaczego moje kwitną tylko raz..co Ty masz za odmianę....moje siostrze w Niemcach kwitł trzykrotnie....

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.