środa, 11 marca 2015

Mała prezentacja.....



    









 Coraz rzadziej sięgam po posiadane elementy biżuterii, by coś złożyć. Nie wiem co to jest: zniechęcenie czy też zwykłe lenistwo? Może coś teraz na wiosnę uda mi się nowego zdziałać. Nie piszę stworzyć, bo co to za twórczość....to raczej takie składanie, nanizywanie itp. Dzisiaj pokażę dwie zakładki, które "stworzyłam" jako dodatek do wygranych u mnie książek w ostatniej wygrywajce na moim  zaczytaniu :





W ogrodzie pszczoły sąsiada do wczoraj uwijały na krokusach. Dzisiaj niestety zimno zatrzymało je w w ulach.





14 komentarzy:

  1. Zapewne wiosenne zniechęcenie minie i będziesz robić ciekawe rzeczy.
    U mnie dzisiaj też zimno...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję....u mnie też ziąb....

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To prawda i fajnie, że nie trzeba by je oglądać na górskie hale się wybrać....

      Usuń
  3. Nie wiem Natalio ,co jest u Ciebie....zniechęcenie czy lenistwo.U mnie w takim przypadku odzywa się we mnie normalny leniuch,wstyd mi ,ale bardzo ciężko walczyć z tym "gościem".Przegapiłam wygrywajkę ,ale pewnie w niedługim czasie będzie następna ,może się obudzę....życzę miłego ,fajnego dnia (mój jest znaczny bo jeden z synów-Jakub ma dzisiaj urodziny....szkoda tylko ,że w Warszawie,nie mogę go w tej chwili uściskać,ale na wszystko przyjdzie czas..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uściskasz go jak wróci...chyba nie mieszka w Warszawie?

      Usuń
    2. tam właśnie mieszka ,córka też , tak ,że mam z czwórki dzieci-połowa dosyć daleko,ale może cieszyć się ,że nie np. w Anglii albo Afryce..?

      Usuń
    3. No właśnie...Grażynko musimy wrócić do pisania na LC.

      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  4. Minie przesilenie, wena wróci.
    Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  5. To przesilenie wiosenne, ja mam podobnie. Myślę, że będzie lepiej:) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to nie starość...ha,ha....

      Usuń
    2. Jesteś niesamowita. Starość? przesilenie wiosenne.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Twoje zakładki są bardzo ciekawe. Chociaż mam różne zakładki od pewnego czasu używam pocztówek świątecznych.
    U mnie się też dzisiaj schłodziło. Jest dziwny ziąb. Może w górach spadł śnieg?
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.