piątek, 20 marca 2015

Wróbelek.......



               

              Dzisiaj kolejne, tym razem wczorajsze,  wprawki z wróblem jako ich bohaterem, który mi się bardzo ładnie dał sfotografować.




 Tu jak papużka wygląda...tyle, że nie kolorowa.


 Ale tyle tylko ...na więcej sobie nie pozwolił i odfrunął......




 A to  już nasz " zielony  Konstanty" o "Wróbelku"
      Wróbelek jest mała ptaszyna,
      wróbelek istotka niewielka,
      on brzydką stonogę pochłania,
      lecz nikt nie popiera wróbelka.
       
      Więc wołam: Czyż nikt nie pamięta,
      że wróbelek jest druh nasz szczery?!

       
      Kochajcie wróbelka dziewczęta,
      Kochajcie do jasnej cholery!

____________________________________________

Wiersz .K.I. Gałczyńskiego pochodzi ze strony

15 komentarzy:

  1. Miałaś szczęście, że dał się sfotografować, świetne ujęcia...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, ze jest to mazurek, bo ma brązowy łebek i białą obróżkę...
    Pozdrawiam wiosennie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak wydawało, bo już kiedyś zostałam oświecona o tym kim są nasze wróbelki......
      Pozdrawiam również w wigilię pierwszego dnia wiosny.....

      Usuń
    2. U mnie w tym roku jest ich wyjątkowo dużo. Sprawdziłam w atlasie, bo zdawało mi się, ze wróble są trochę inne - i miałam rację.
      Zwykłych też jest sporo...

      Usuń
  3. Cudny i piękne ujęcia:) Mnie też się wydaje, że to nie wróbelek.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś było ich tak wiele... Teraz można je spotkać tylko gdzieniegdzie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Środowisko im nie sprzyja...a szkoda....

      Usuń
  5. Wróbelek śliczny,we wszystkich ujęciach...a mnie przypomniał się wierszyk....."raz wróbelek Elemelek....." na pewno znasz dalszy ciąg.....Miłych dni...Natalio

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście znam i książeczkę o "Wróbelku Elemelku"

      Usuń
  6. Jak się pięknie prezentuje w tej roślinnej kompozycji, świetne kadry!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.