piątek, 24 kwietnia 2015

Kwiat czreśni........


         Już kwitną pierwsze czereśnie, te majówki i  czerwcówki. Tak je zawsze w dzieciństwie nazywaliśmy. A u mojego dziadka w małym przydomowym sadzie było ich sporo odmian i wszystkie  pyszne o smaku, którego nie mogę doszukać się w obecnych.

Zdjęcia zrobiłam wczoraj, gdy wracałam z apteki oddalonej od mojego domu o około 3 km. Do apteki zawiózł mnie po drodze mąż a było tak pięknie, że szkoda było wracać busem. Powrót pieszo zaowocował sporą ilością zdjęć. Dzisiaj z kwiatem czereśni.




Kończę  piosenką w czereśniowym klimacie.

Jestem tekstem, mówię wierszem
Czasami chce powiedzieć jak smakują czereśnie
A czasem jestem opowiadaniem, morałem i przesłaniem
Życie nauczyło, że czasami między słowami najbezpieczniej




12 komentarzy:

  1. Natalio,więc dzisiaj mamy dzień czereśniowy......podoba mi się i to co widzę i słyszę....Nadchodzi czas gdy na Twoich fotkach będzie coraz więcej różnorodności,przede wszystkim jeżeli chodzi o kolory......nawet dobrze,że ptaszki zostawiłaś w spokoju na chwilę...bo znów miałabym myślówę....a tak mogę spokojnie.....podziwiać ,bo wiem co jest...pozdrawiam Cię po dukielsku ...czyli bardzo ale to bardzo wiosennie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ptaszki też mam przygotowane, bo znów bociany podglądałam co widać na photoblogu, ale faktycznie tematyka się rozszerza....

      Usuń
  2. Po prostu czuję, że nadajemy na jednej fali:) Śliczne zdjęcia. Pięknie musiał wyglądać cały sad!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam kwitnące drzewa owocowe. Natura jest tak obezwładniająco piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Basiu...to co wokół nas dzieje wiosną zachwyca i obezwładnia swym pięknem....

      Usuń
  4. ..jak pięknie kwitną, piękna ta nasza wiosna...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękna i budzi nas do życia ....do czynu...

      Usuń
  5. Oj, pięknie! Czuję ten zapach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak będą pachnąc owoce....by tylko były, bo coś pszczół mało.

      Usuń
  6. Jak pięknie bielusieńko.

    Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam w swoich skromnych progach. Miło mi gościć.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.