poniedziałek, 20 kwietnia 2015

W ogrodzie......


I znów nowy tydzień. Czas biegnie jak rączy jeleń. Wiosna okrzepła już chyba na dobre mieniąc się wieloma barwami w naszych ogrodach a chłód jaki panuje, na pocieszenie dla takiego malkontenta pogodowego jakim jestem, sprawi, że kwiaty dłużej będą cieszyć nasze oczy. Ta świadomość pozwala mi znosić cierpliwie to co się dzieje za oknem.

A teraz troszkę naszego ogrodu.






 I zbiorczo.......



A kończę piosenką, która od lat nie jest w stanie mi się znudzić.




Dobrego tygodnia życzę wszystkim, którzy mnie odwiedzą.

14 komentarzy:

  1. Pieknie Aniu macie w tym ogrodku.Wszystko tak pieknie wyplewione.............No i TYYYYYYLE kwiatow........U mnie nie jest jeszcze tak kolorowo AnnaR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło Aniu, że wpadłaś...coś tam raz przeplewiłam, było sucho więc chwasty sobie tak nie pozwalały....

      Usuń
  2. Piękne wypielęgnowane rabaty, dużo kwiatów , no i kwitnąca magnolia, u mnie też jest jej więcej niż przed tygodniem. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja magnolia nie jest z tych pięknych, które mnie zawsze zachwycały, ale i ta mnie cieszy.....

      Usuń
  3. Piękny ogród i piękne zdjęcia:) Żywe , kolorowe , aż oczy się śmieją:) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Natalio-masz piękny ogród.....widać wielką dbałość i miłość do kwiatów i dlatego też Ci tak się odwdzięczają,bo nie wiem czy robisz tak jak niektórzy....czyli"rozmawiasz z kwiatami i innymi roślinkami" a one właśnie w ten cudowny sposób Ci odpowiadają....Piosenkę,znam i zawsze jak się na nią "załapię" z przyjemnością słucham....
    Życzę Ci ...u mnie dzisiaj słońce za oknem,ma być cieplej,lepiej niż wczoraj....ale dzisiaj mamy już wtorek...więc życzę Ci dobrych,pogodnych dni....które przed nami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie rozmawiam chociaż wiem, że dobrze to robić szczególnie w przypadku kwiatów domowych.
      Ale patrzę na nie z miłością i zawsze z zachwytem...może dlatego mi się odwdzięczają....
      Byłoby fajnie, bo słońce świeci....no gdyby nie ten wiatr....

      Usuń
  5. Piękny ogród, to jedna z wielu życiowych radości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą Basiu...ogród daje wiele zadowolenia i uniesień estetycznych...

      Usuń
  6. Śliczna wiosna w ogrodzie...masz cudne kwiaty...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam się pierwszy raz u Ciebie! I od razu zazdroszczę takiego porządku na rabatach i cudownych żonkili. Ja jakoś nie mogę się ich dochować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam i ja w swoich skromnych progach.
      Te rabaty to zasługa mojego męża, nie moja...ja się tylko chwalę nimi...chociaż to brzydko.

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.