poniedziałek, 13 kwietnia 2015

W różowej tonacji......



              Ogród codziennie czymś nowym zaskakuje i już zaczyna mienić się barwami różnymi, ale mój post jest w tonacji różowej. Morele już przekwitają i mam nadzieję na owoce, gdyż jak kwitły było słonecznie i ciepło a to sprawiało, że pszczoły sąsiada uwijały tak pracowicie aż ciężko było je uchwycić w obiektyw. Tylko jedna dała się "złapać" w jego oko.


To wprawdzie  nie pszczółka, ale też dała się zdjąć w koronie  moreli.





          Natomiast kwiaty na brzoskwiniach jeszcze wczoraj były w pąkach a dzisiaj rozkwitają sprawiając, że drzewo pięknie się w tej różowej szacie prezentuje.





Będą owoce, będzie co jeść i będą przetwory.....oby tak było. Bo ogród nie jest chemią traktowany a choroby się czają....

I jeszcze coś dla ucha...dla równowagi ducha.




21 komentarzy:

  1. Dziś jadąc do i z pracy zamiast na drogę spoglądałam na mijane ogródki rejestrując wiosenne postępy w przyrodzie.
    Śliczne różowe kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiany z dnia na dzień są coraz większe i radośniejsze....
      I ogromnie cieszą oczy....

      Usuń
  2. Piękne różowe roślinki i piękne zdjęcia. W sobotę wszyscy masowo ruszyli do boju w ogrodach, a dziś tylko wiatr hula.
    Pozdrawiam wiosennie.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez w piątek i sobotę popracowałam, ale wiatru nie lubię więc dzisiaj nie wychodziłam...

      Usuń
  3. U mnie brzoskwinie jeszcze nie kwitną. Lubię ten różowy czas.
    Ja też nie stosuję w ogrodzie żadnej chemii, tym bardziej na owocach.
    Kupujemy obornik (kurzeńce, krowiak). Kupiliśmy kilka butelek Guano gołębiego z Peru.
    Zobaczymy jak się sprawdzi.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ekologia, to ekologia ..odbija się to na zbiorach, ale przecież nie będziemy się truć...

      Usuń
  4. U nas dopiero forsycje przy domu trochę zaczynają kwitnąć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już w pełnym rozkwicie w tym roku.

      Usuń
  5. Zazdroszczę, bo u nas wszystko jeszcze pozamykane jakoś. Czekam z niecierpliwością na te momenty. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to u nas pewno jesień wcześniej się zaczyna....

      Usuń
  6. Morele i brzoskwinie wcześnie zakwitają, oby przymrozków nie było. Moje podobno, też zakwitły, tak przekazał mi mój M. Jak ja kocham wiosnę za te cudne kwiaty i za nowe życie w przyrodzie. Pozdrawiam cieplutko, jeszcze z UK.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach Aniu, to Ty w UK ten piękny ogród dzieciom wyczarowywałaś.....
      To tam jest wszystko znacznie wcześniej niż u nas....

      Pozdrawiam Cię w UK w takim razie.

      Usuń
  7. Kwiaty drzew są równie piękne jak te inne.....i jaka mnogość.Masz piękny ogród,Natalio z całym dobrodziejstwem.
    A dzisiaj .....postanowiłam - ten dzień dla mnie ...będzie cały różowy.....a Michała Bajora bardzo lubię we wszystkich wykonaniach....i cieszę się ,że znów oprócz czegoś dla oka....serwujesz nam i coś dla ucha i jakby powiedział mój syn "na bogato"....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Grażynko...na bogato i to głównie z myślą o Tobie i sobie, bo przy okazji szukania piosenki, która by mi pasowała do posta wracam i ja do nich z wielką radością. To wspomnienia.
      A Bajora kocham od zawsze od tego momentu, gdy jako mały rudzielec wygrał konkurs w Zielonej Górze : https://www.youtube.com/watch?v=81MBW_eArsY

      Usuń
  8. Ależ u Ciebie wiosna wcześnie przyszła. Moja morelka dopiero otwiera łuski i nieśmiało się różowi. Czekam aż tak pięknie zakwitnie, bo kwiaty będzie miała po raz pierwszy - maleństwo jeszcze. Ślicznie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak urośnie będzie cieszyć oczy i dawać owoce, a te są bezcenne....

      Usuń
  9. Będziesz miała mnóstwo smakowitych owoców :) Oby tylko nie było przymrozków, u mnie także drzewa owocowe zaczynają kwitnienie:) Piękną sikoreczkę zatrzymałaś w kadrze:)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jeszcze gałązki tak pięknie nie rozkwitnięte. Ale już lada chwila...

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie w Twoim ogrodzie, u mnie też coraz ładniej, z dnia na dzień zmiany, za to kocham wiosnę, cała przyroda budzi się do życia...pozdrawiam,,,

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie, wiosennie i cudowne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.