poniedziałek, 6 kwietnia 2015

W świątecznym klimacie.....



          Noce są niesamowicie  księżycowe w ten świąteczny czas. Gdy wyszliśmy w sobotni późny wieczór z kościoła zobaczyliśmy  iście bajkowy widok. Niestety nie miałam ze sobą aparatu więc zdjęcie zrobione zostało chyba smartfonem.  Nie jest najlepsze, ale nie powstrzymałam się by go pokazać.





Radosnego dalszego świętowania życzę i wesołego, ale niezbyt mokrego śmigusa......

Okazał się jednak bardzo mokry, a jak wyjrzałam nad ranem za okno to oczy przecierałam ze zdumienia, bo za nim Wielkanocna zima.



3 komentarze:

  1. Niesamowity widok, zwłaszcza nieba:) Również życzę miłego świętowania, mimo zimna za oknem , ciepła w sercu:)
    Pozdrawiam ciepło
    P.S Dobrze, że u mnie w domu jest zwyczaj kropienia perfumami, a nie lania wodą brrr...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci za życzenia, a Tobie życzę spokojnych Poświat. Pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycający widok.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione słowo.